Samko
Legacy Member
Hey,
ik verkoop volgende hooftelefoon
WeSC Bongo Headphone Black - Wesc - WeSCShop.nl - Koptelefoons - Koptelefoon - Wesc Headphones & More
in perfecte staat, is aangekocht begin november 2009 denk ik ( ben op vakantie kan nu niet checken) en is bijna nooit gebruikt
reden van verkoop : het zijn ronde oordoppen, en begin last te krijgen van bloemkooloren door te trainen , en zijn dus te pijnlijk voor mij om te dragen.
nieuwprijs varieerd rond de 75€ , ik heb hem zelf voor 65€ gekocht omdat het een 1daagse promotie was toen..
zou graag nog 50€ ervoor hebben
ik verkoop volgende hooftelefoon
WeSC Bongo Headphone Black - Wesc - WeSCShop.nl - Koptelefoons - Koptelefoon - Wesc Headphones & More
in perfecte staat, is aangekocht begin november 2009 denk ik ( ben op vakantie kan nu niet checken) en is bijna nooit gebruikt
reden van verkoop : het zijn ronde oordoppen, en begin last te krijgen van bloemkooloren door te trainen , en zijn dus te pijnlijk voor mij om te dragen.
nieuwprijs varieerd rond de 75€ , ik heb hem zelf voor 65€ gekocht omdat het een 1daagse promotie was toen..
zou graag nog 50€ ervoor hebben