Archief - Walkie talkies 5km met laadstation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tweetyoost

Legacy Member
Hallo

Ik verkoop mijn walkie talkies
Deze zijn eenmalig gebruikt vorig jaar op skireis en voor een paar kleine dingetjes maar ze zien er splinternieuw uit en werken perfect!

Ideaal voor op skireis (wanneer ge mekaar niemeer vind:p of om een plaats af te spreken) en voor op de autostrade als ge met 2 auto's aan't rijden bent.. spaart veel buitenlandse gsm kosten uit!

Het is de Elro WT03 kit

specs:

De Elro WT03 handset is een PMR(Personal Mobile Radio)

portofoon met een standaard zend vermogen van 500mWatt(0,5 Watt).


• 8 Kanaals-scanfunctie
• 38 subkanalen
• Reikwijdte 5 KM
• Display verlichting
• Riemclip
• Scanfunctie
• Ontvangst indicatie
• Babyfoon functie(VOX)
• Instelbaar volume
• Meerdere sets "Koppelbaar"
• Toetsblokkering
• 2x Oortelefoon
• Oplaadunit
• 2 accu packs


De WT03 is werkzaam op de 446mhz frequentie, lopend van 446.00625 MHz tot 446.09375 MHz.

foto's:
hierzo

Prijs? doe een goed bod en het zijn de uwe!

clavicula

Legacy Member
ik zou het ook voor op skireis willen gebruiken, maar ik heb geen idee van wat de nieuwprijs zou kunnen zijn. bij deze dan ook een bodje van 20 euro's...

tweetyoost

Legacy Member
nieuwprijs was +-50€ dachtik...

Er zitten 2 AAA batterijpacks bij (8oplaadbare batterijen in totaal) maar die "packs" kan je dus ook vervangen door normale AAA batterijen.

De batterijen zijn nog in zeer goede staat en ik herinner mij dat we de walkie talkies de hele dag aan lieten staan.. en dan gewoon de ring functie gebruikten om elkaar op te roepen en iets te zeggen. ze kunnen dus zeker meer dan een dagje in "standby"

Icanus

Legacy Member
hoe ver gaan ze effectief?
een walkie talkie die deftig werkt tot 5km kost eerder 500 idpv 50 euro...

tweetyoost

Legacy Member
hangt sterk af van de omgeving.. in tstad gaan ze duidelijk een stuk minder ver.. maar dat is heel normaal. Hoever ze nu precies gaan heb ik nog niet uitgetest maar voor mij zeker voldoende voor op de skipistes en in de wagens onderweg.

De meeste die tekoop staan zonder vergunning gaan 3km (ook in ideale omstandigheden)

35€ incl verzending is de meeneemprijs!

tweetyoost

Legacy Member
Genoteerd

Ik laat het morgenavond (zaterdag) aflopen om 20u of 24u na het laatste bod
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan