linux
Legacy Member
Hey,
ik verkoop mijn w950i, komt van the phonehouse.
plastic folie hangt nog op scherm, is in perfecte staat, alleen gsm is gebruikt, al de rest zit nog nieuw in verpakking in de doos, met 2 jaar garantie.
minprijs: €199 (ben niet van plan verlies te maken want er is veel vraag naar en ik probeer niemand af te zetten
)
staat ook op 2dehands.be
af te halen te leuven of te verzenden op kosten van de koper
grtz,
Linus
ik verkoop mijn w950i, komt van the phonehouse.
plastic folie hangt nog op scherm, is in perfecte staat, alleen gsm is gebruikt, al de rest zit nog nieuw in verpakking in de doos, met 2 jaar garantie.
minprijs: €199 (ben niet van plan verlies te maken want er is veel vraag naar en ik probeer niemand af te zetten
)staat ook op 2dehands.be
af te halen te leuven of te verzenden op kosten van de koper
grtz,
Linus