maximus_N_
Legacy Member
Goed, ik verkoop mijn Sony Ericsson W950i walkman phone. Aangekocht op 8 juli 2007 bij Phonehouse en met factuur. Ik ben op de hoogte van de prijzen dus ik ga niet onnozel doen.
Reden: aankoop Nokia N95.
Foto' s: http://img240.imageshack.us/img240/2917/doosxv2.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/2987/closeupon1.jpg
Inhoud van de doos:
Gsm
Oplader
Handleidingen
In-ear oortjes
Afstandsbediening met 3,5mm jack
Factuur
USB kabel
CD met software
Review: http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-w950-en.shtml
Algemene specs:
DivX player geinstalleerd (legaal)
2,5 inch touchscreen 262K kleuren
A2DP (stereo bluetooth)
4GB intern geheugen
Bluetooth
Infrarood
UIQ3 (symbian 9.1) OS
Handschriftherkenning
3G(umts) snelheden
Batterij gaat nog mee zoals in het begin, 4 tal dagen bij normaal gebruik. Dus af en toe muziek, filmpje zien, bestanden overzetten etc..
Prijs:
Richtprijs 150 EUR
Meeneemprijs 200 EUR
Ik kan afpreken in Gent, Kortrijk of Leuven. Of opsturen gaat ook. Als er vragen zijn stel gerust.
Reden: aankoop Nokia N95.
Foto' s: http://img240.imageshack.us/img240/2917/doosxv2.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/2987/closeupon1.jpg
Inhoud van de doos:
Gsm
Oplader
Handleidingen
In-ear oortjes
Afstandsbediening met 3,5mm jack
Factuur
USB kabel
CD met software
Review: http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-w950-en.shtml
Algemene specs:
DivX player geinstalleerd (legaal)
2,5 inch touchscreen 262K kleuren
A2DP (stereo bluetooth)
4GB intern geheugen
Bluetooth
Infrarood
UIQ3 (symbian 9.1) OS
Handschriftherkenning
3G(umts) snelheden
Batterij gaat nog mee zoals in het begin, 4 tal dagen bij normaal gebruik. Dus af en toe muziek, filmpje zien, bestanden overzetten etc..
Prijs:
Richtprijs 150 EUR
Meeneemprijs 200 EUR
Ik kan afpreken in Gent, Kortrijk of Leuven. Of opsturen gaat ook. Als er vragen zijn stel gerust.
