Archief - W950i 4GB Walkman phone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maximus_N_

Legacy Member
Goed, ik verkoop mijn Sony Ericsson W950i walkman phone. Aangekocht op 8 juli 2007 bij Phonehouse en met factuur. Ik ben op de hoogte van de prijzen dus ik ga niet onnozel doen.

Reden: aankoop Nokia N95.


Foto' s: http://img240.imageshack.us/img240/2917/doosxv2.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/2987/closeupon1.jpg


Inhoud van de doos:
Gsm
Oplader
Handleidingen
In-ear oortjes
Afstandsbediening met 3,5mm jack
Factuur
USB kabel
CD met software


Review: http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-w950-en.shtml


Algemene specs:
DivX player geinstalleerd (legaal)
2,5 inch touchscreen 262K kleuren
A2DP (stereo bluetooth)
4GB intern geheugen

Bluetooth
Infrarood
UIQ3 (symbian 9.1) OS
Handschriftherkenning
3G(umts) snelheden

Batterij gaat nog mee zoals in het begin, 4 tal dagen bij normaal gebruik. Dus af en toe muziek, filmpje zien, bestanden overzetten etc..


Prijs:
Richtprijs 150 EUR
Meeneemprijs 200 EUR
Ik kan afpreken in Gent, Kortrijk of Leuven. Of opsturen gaat ook. Als er vragen zijn stel gerust.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
125€ @ Gent ... Meeneemprijs van 200€ is 1€ meer dan de nieuwprijs van vandaag?

Al problemen mee gehad? Hoeveel sms'en kan je zoal opslaan?

maximus_N_

Legacy Member
Bod genoteerd, vrijwel geen problemen tot nu toe. sms' en.. geen idee, ik denk dat het beperkt is tot het intern geheugen van 60MB.

Blastoize

Legacy Member
€150 geleverd in Kortrijk als garantie nog ok is (en doos etc erbij zit)

maximus_N_

Legacy Member
Blastoize bod genoteerd, afspreken in Kortrijk is mogelijk, Garantie is nog 22 maand en doos zit erbij (zie foto).

Blastoize

Legacy Member
bod genoteerd of akkoord met verkoop? 't Is omdat ik hem graag nog voor het weekend had ontvangen, want dan vertrek ik naar de zee en daarna begint school opnieuw en heb ik minder tijd..

maximus_N_

Legacy Member
Bod genoteerd. Ik woon in Leuven en ik kan ten vroegste maandag in kortrijk afspreken. Excuses als dat moeilijk is.

maximus_N_

Legacy Member
PM gestuurd, bieden nog steeds toegestaan. Hoogste bod is 150EUR. :)

maximus_N_

Legacy Member
Blastoize is de winnaar :)

Stuur gerust een PM voor de regeling.

Mr.S

Legacy Member
Ruilen tegen een sony ericsson s500i ?

Anders bied ik 150 € excl verzending als er absoluut niks mis is met het toestel

grts

Mr.S

Legacy Member
Mr.S zei:
Ruilen tegen een sony ericsson s500i ?

Anders bied ik 150 € excl verzending als er absoluut niks mis is met het toestel

grts

De verkoop was al afgelopen, had ik niet gezien, sorry

Ik ga wel op zoek naar een andere dan

grts!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan