Moes
Legacy Member
Hallo,
ik heb hier nog een doos met spullen die de deur uitmogen
- Sony U661RDS autoradio/cassettespeler (20Wx4) met aansluiting voor cdchanger
- Fujifilm Nexia Q1 analoog fototoestel, goeie kwaliteit van foto's
- usb datakabel voor oud model nokia 2600
- gsmoplader voor in auto met verschillende opzetstukjes voor allerlei merken
- 2poorts usbuitbreiding voor op moederbord
- Brother LC1000Y ongeopende cartridge
- pakketje van 4 dvd's (debby and nancy happy hour, soulsister, crime dvd en la meccano de la generale buster keaton)
vraagprijs voor alles dus 3 excl of meeneemprijs 5 excl
ik heb hier nog een doos met spullen die de deur uitmogen
- Sony U661RDS autoradio/cassettespeler (20Wx4) met aansluiting voor cdchanger
- Fujifilm Nexia Q1 analoog fototoestel, goeie kwaliteit van foto's
- usb datakabel voor oud model nokia 2600
- gsmoplader voor in auto met verschillende opzetstukjes voor allerlei merken
- 2poorts usbuitbreiding voor op moederbord
- Brother LC1000Y ongeopende cartridge
- pakketje van 4 dvd's (debby and nancy happy hour, soulsister, crime dvd en la meccano de la generale buster keaton)
vraagprijs voor alles dus 3 excl of meeneemprijs 5 excl