Jayvie
Legacy Member
Bij deze verkoop ik enkele dvd's... ruilen kan eventueel ook, doe maar een voorstel.
*Thuis seizoen 1 (nog in verpakking) : €12.50 ex.
*Thuis seizoen 2 (nog in verpakking) : €15.50 ex.
*top gun (nog in verpakking) :€5.00 ex.
*Hellboy 2disc. : €6.00 ex.
*asault on precinct 13 : €3.00 ex.
( deze 2 laatste waren 2 weken geleden 'verkocht' aan misteriks maar vermits ik de betaling nog altijd niet ontvangen heb en ik herhaaldelijke PM's heb gestuurd zonder antwoord, zijn ze bij deze terug op de markt.)
*Thuis seizoen 1 (nog in verpakking) : €12.50 ex.
*Thuis seizoen 2 (nog in verpakking) : €15.50 ex.
*top gun (nog in verpakking) :€5.00 ex.
*Hellboy 2disc. : €6.00 ex.
*asault on precinct 13 : €3.00 ex.
( deze 2 laatste waren 2 weken geleden 'verkocht' aan misteriks maar vermits ik de betaling nog altijd niet ontvangen heb en ik herhaaldelijke PM's heb gestuurd zonder antwoord, zijn ze bij deze terug op de markt.)