Archief - Verschillende deeveedee's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
Hello ,

normale films 3€ exclusief
SE : 5€ exclusief
Disney : 8€ exclusief

Verzending voor 2 films is 1.77€
Meerdere dvd's is 5.77€ denk ik , moet maar eens op de site kijken vande post.

Ik ga vanmiddag naar de post dus alsde nu nog kunt betalen zend ik ze vanmiddag nog op :)

1. Hitman
2. Last man standing
4. Mr & Mrs Smith
5. Disturbia
6. Scary Movie 3
7. Scary Movie 4
8. Dawn of the dead
9. Ocean's Eleven
10. Ocean's Twelve
11. Ocean's Eleven & Twelve ( 1 dvd )
12. Ocean's Thirteen
13. To die for
14. Eragon
17. Dumb & DumberER
18. Signs

20. Bad Boys II
22. Alexander
23. The Whole ten yards
24. 8 Mile
25. Planet of the apes
27. 30 Days of Night steelcase ( sealed )
28. The day after tomorrow ( 2disc SE )
29. King Kong
33. Once Upon a time in Mexico
35. Transformers ( sleeve )

37. Tomb Raider ( Special CE )
38. Tomb Raider : the cradle of life ( Special CE )
39. The mummy
40. The Fast & the furious ( Limited edition )
41. 2 Fast 2 Furious
42. Charlies Angels
43. Stealth
44. The good shepherd
45. Equilibrium
46. Saw
47. Reservoir Dogs
48. Assault on precinct 13
49. Baise Moi
51. Tears of the sun
52. Jackie brown
53. XXX ( Extreme edition )
54. Bruce Almighty
55. The Matador
57. The bourne identity
58. The bourne supremacy
59. Romeo must die

61. HULK ( 2 Disc SE )
62. Home of the Brave
64. Borat ( sleeve )
66. Chaos
67. Saving Private ryan
69. Below
70. Straw Dogs
71. Crank
72. Get rich or die tryin
73. The incredibles ( 2 Disc SE )
74. Alien vs Predator
75. The Bunker
76. Final Fantasy ; the spirits within ( 2 Disc Sleeve )
78. Spiderman


83. Unleached
84. Lord of War
85. Jackass : The movie
88. The Grinch
89. Chopper
91. Ben X
92. Casino Royal
93. Ken Park
94. Runing Scared
95. 16 Blocks
96. Pulp Fiction
99. Saints and soldiers
100. 3:10 to Yuma ( American movie collection )
101. Pearl Harbor


Boxen :

1. Bruce Lee ( 4 dvd collectie )
2. Matrix : The collection
3. Friends seizoen 10


Afhaling krijgt voorkeur , en kan voorrang krijgen op grotere pakketten.

Da_Hobit

Legacy Member
special price voor volgende :

Hitman
Crank
The Mummy
Ocean's Thirteen
Disturbia
Ocean's Twelve
Signs
Scary Movie 3
Jackie brown
Saints and soldiers
Runing Scared
Straw Dogs
8 Mile

afgehaald ?

Levicious

Legacy Member
Da_Hobit zei:
special price voor volgende :

Hitman ( Ex rental 2€ )
Crank ( 3€ )
The Mummy ( 3€ )
Ocean's Thirteen ( 3€ )
Disturbia ( 3€ )
Ocean's Twelve ( 3€ )
Signs ( ex rental 2€ )
Scary Movie 3 ( 3€ )
Jackie brown ( 3€ )
Saints and soldiers ( 3€ )
Runing Scared ( cd zit blijkbaar nog in dvd speler bij vriendin :D )
Straw Dogs ( 3€ )
8 Mile( 3€ )

afgehaald ?

Maak er 32€ van afgehaald. ( heb die runing scared er nog niet bijgerekend , kan hem dit weekend wss wel gaan halen , maar moest je deze week nog afhalen zal het zonder zijn :) )

Jayvie

Legacy Member
Last Man Standing
Disturbia
Alexander
Romeo Must Die

welke zijn er geen ex-rental? Allen met NL subs?

Levicious

Legacy Member
Jayvie zei:
Last Man Standing
Disturbia
Alexander
Romeo Must Die

welke zijn er geen ex-rental? Allen met NL subs?

Zitten maar 3 of 4 ex rentals in hele pakket.
Zitten toevallig bijna allemaal in Hobit zijn pakket :)

Geen enkele ex rental bij jou , en uiteraard allemaal met Nederlands subs :)

Jayvie

Legacy Member
Levicious zei:
Zitten maar 3 of 4 ex rentals in hele pakket.
Zitten toevallig bijna allemaal in Hobit zijn pakket :)

Geen enkele ex rental bij jou , en uiteraard allemaal met Nederlands subs :)
Ik zie er eentje bij staan dat hij ook gevraagd heeft. Die is dan wsl al weg? hoeveel voor de rest?

Michy_VI

Legacy Member
wat wil je voor:
1. Hitman
4. Mr & Mrs Smith
7. Scary Movie 4
35. Transformers ( sleeve )
49. Baise Moi
64. Borat ( sleeve )
74. Alien vs Predator
93. Ken Park
2. Matrix : The collection

afgehaald natuurlijk :)

Da_Hobit

Legacy Member
ok man

32 € afgehaald

zal je morgen pm sturen om af te spreken

ps. zijn die ex-rentals nog deftig van krassen enz ?

Levicious

Legacy Member
Selderijstok zei:
foto van de matrix collection mogelijk? nl subs?

Ja is mogelijk.
Kzal daar vantweekend keer voor zorgen !

Jayvie zei:
Ik zie er eentje bij staan dat hij ook gevraagd heeft. Die is dan wsl al weg? hoeveel voor de rest?

3€ per dvd.
Aangezien het 3dvds zijn zal de verzending wel meer zijn.

Tha Sony zei:
wat wil je voor:
1. Hitman ( 2€ )
4. Mr & Mrs Smith ( 3€ )
7. Scary Movie 4 ( 3€ )
35. Transformers ( sleeve ) ( 4€ )
49. Baise Moi ( 3€ )
64. Borat ( sleeve ) ( 4€ )
74. Alien vs Predator ( 3€ )
93. Ken Park ( 3€ )
2. Matrix : The collection ( 10€ )

afgehaald natuurlijk :)

35€

Da_Hobit zei:
ok man

32 € afgehaald

zal je morgen pm sturen om af te spreken

ps. zijn die ex-rentals nog deftig van krassen enz ?

Pm niet gehad , laat maar iets weten.
Ex rentals zijn in zeer goede staat :)

Jayvie zei:

Hm verzending voor 3dvds is al ietske meer...

Lomba

Legacy Member
ocean 11, 12, 13 hoeveel? kun je me pm'n alle dvd's enkel dus niet die dubbel van 11 en 12

-Timo-

Legacy Member
Hoeveel incl verzending voor :
Mr & Mrs Smith
Scary Movie 3
Scary Movie 4
King Kong
Jackie Brown
XXX (de eerste met Vin Diesel toch?)
Bruce Almighty

Zijn er ex rentals bij?
Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan