Archief - VERKOCHT:Splinternieuwe Samsung UltraTouch S8300

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junkyjump

Legacy Member
Deze komt met aankoopbewijs en 2jaar garantie die geldig is in elke proximus teleboutiques!!

Bij deze verkoop ik een splinternieuwe samsung S8300 Ultratouch in verzegelde doos!!

Super Touch GSM met uitschuifbaar toetsenbord!!

-8 megapixel camera met uitstekende kwaliteit!!en flash
-Touch screen, maar moglejkheid om met toetsen te typen!!
-AMOLED scherm voor uitstekende kwalitiet, zeker in combinaite met de camera!
-Video opnamen
- Bluetooth
..

Echt alles!!

Vaste prijs €289

2wrnlmo.jpg


Staat te koop op kapaza en 2dehands
Mijn waarderingen op 2dehands: 2dehands.be
Waarderingen op ebay: Mijn eBay-wereld - junkyjump

TYXL

Legacy Member
gij kon leveren in Gent zeker? Startbodje van 250 Deze is geleverd met een micro SD kaartje van 1GB ook zeker? Of vergis ik mij? (niet dat het zoveel uitmaakt)

junkyjump

Legacy Member
Alles wat er in de doos zit ja!:)

Jep leveren in Gent is zekr mogelijk!
Maak er 280 van en we hebben een deal!

TYXL

Legacy Member
voorlopig hou ik het op 250, wegens het ontbreken van WIFI in die gsm :p
Wnr sluit je af?

junkyjump

Legacy Member
TYXL zei:
voorlopig hou ik het op 250, wegens het ontbreken van WIFI in die gsm :p
Wnr sluit je af?

Ik sluit af zodra ik een mijn min prijs heb en die is voorlopig toch nog altijd 280euro

Niet veel geld voor een gesealde GSM met aankoopbewijs en nog 2jaar garantie die geldig is in heel België

junkyjump

Legacy Member
TYXL zei:
moest ge u bedenken moet je maar PM sturen :)

250 wordt het sowieso niet, in het vorige topic heeft er ook iemand afgewacht met zijn bod en uiteindelijk is hij verkocht aan iemand anders voor de prijs die ik wou en uiteindelijk vond hij dat spijtig maja..

Als ik mijn niet vergis had jij 2weken geleden een Samsung Jet misgelopen bij mij omdat je had afgewacht en uiteindelijk had je er nog meer voor over als de prijs die ik vroeg, dus jij moet het weten:)

warp_steve_84

Legacy Member
Zit er daar een ingebouwde gps ontvanger in?
En indien ja, kan je er tomtom opzetten?

junkyjump

Legacy Member
Jep, ingebouwde GPS ontvanger en dacht wel dat TomTom mogelijk was!

junkyjump

Legacy Member
Vriend van me kan deze goedkoop krijgen via zijn werk (proximus boutiqueske) als bonus zeg maar en dan kan hij ze doorverkopen onder de marktprijs
Maar aangezien hij hem daar ni mee bezig houdt, doe ik dat voor hem en krijgk ook mijn deel;)

Trebby

Legacy Member
wel kvind spijtig eerlijk gezegd da ik net zware kosten aan mijn auto heb gehad anders had ik direct de meeneem geboden want mijne samsung van nu valt toch bijna uit elkaar maarja spijtig.

hopelijk in de toekomst nog van dit en op een moment da ik wel cash over heb :p

veel succes nog!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan