Archief - [VERKOCHT] iPod Nano 8GB Zwart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lode

Legacy Member
Hallo

Ik verkoop mijn iPod Nano 4G(zonder camera) van 8GB, kleur = zwart.
Doe hem weg wegens aankoop van nieuwe GSM.
Hij is nog in perfecte staat, werkt perfect, weining gebruikt, geen krassen.
Aangekocht op 12/09/08, garantie is verlopen.

Wat zit er allemaal in:
- iPod Nano 8GB Zwart
- Apple oortjes die erbij geleverd zaten
- Oplaadkabel die erbij geleverd zat
- Aankoopfactuur
- Doosje met daarin 2 apple stickers en snelle startgids

Foto's:
http://i37.tinypic.com/15mo4yg.jpg
http://i35.tinypic.com/344rxmw.jpg
http://i36.tinypic.com/6i8ui1.jpg
http://i33.tinypic.com/e871wx.jpg
http://i36.tinypic.com/30job6d.jpg
http://i33.tinypic.com/33o09bo.jpg
http://i37.tinypic.com/2qwmm2s.jpg
http://i38.tinypic.com/2qk1c8x.jpg
http://i37.tinypic.com/e9zrf6.jpg
http://i34.tinypic.com/2upahl2.jpg

Sorry van de gigantisch slechte kwaliteit, maar camera is kapot en heb het dus met de webcam moeten doen.

Minimumprijs: 75 €

Af te halen in Gent-Sint-Pieters station of Brugge. Geen zin om te reizen of te verzenden via post of iets dergelijks. :)

Ik sluit dinsdagavond af om 21u.

Mvg
Lode

Snowpanther

Legacy Member
ik ben geinteresseerd, maar je prijs is te hoog. Nieuwprijs van een 5G is 139EUR maar op ebay vind je ze vanaf 100EUR.

Lode

Legacy Member
Doe maar een bod, ik zal zien of ik het noteer of niet. Maar zoveel onder de 100 euro zou ik ook niet willen gaan. Is zo goed als nieuw eigenlijk, paar keer gebruikt, alles werkt nog perfect en in perfecte staat. :)

Lode

Legacy Member
Een laatste upje dan maar. Nog geen enkel bod genoteerd. Voor 75 euro gaat hij de deur uit. Kan morgen al afspreken in gent/brugge :)

Snowpanther

Legacy Member
Ik wil 70 incl verzending bieden. Heb praktisch geen tijd om ergens heen te rijden.

Lode

Legacy Member
Nee nog niet. En gaat echt niet onder de 75 euro weg, ook niet via post etc. ;)

Lode

Legacy Member
Bod van dewey ontvangen van 75 euro. Vanavond al afgesproken met hem aant st.pieters station.

EDIT: iPod is verkocht aan dewey voor 75 euro. :)

dewey

Legacy Member
had in pm gevraagd of hij nog beschikbaar was, bij deze dus hier officieel een bod voor 75€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan