Lode
Legacy Member
Hallo
Ik verkoop mijn iPod Nano 4G(zonder camera) van 8GB, kleur = zwart.
Doe hem weg wegens aankoop van nieuwe GSM.
Hij is nog in perfecte staat, werkt perfect, weining gebruikt, geen krassen.
Aangekocht op 12/09/08, garantie is verlopen.
Wat zit er allemaal in:
- iPod Nano 8GB Zwart
- Apple oortjes die erbij geleverd zaten
- Oplaadkabel die erbij geleverd zat
- Aankoopfactuur
- Doosje met daarin 2 apple stickers en snelle startgids
Foto's:
http://i37.tinypic.com/15mo4yg.jpg
http://i35.tinypic.com/344rxmw.jpg
http://i36.tinypic.com/6i8ui1.jpg
http://i33.tinypic.com/e871wx.jpg
http://i36.tinypic.com/30job6d.jpg
http://i33.tinypic.com/33o09bo.jpg
http://i37.tinypic.com/2qwmm2s.jpg
http://i38.tinypic.com/2qk1c8x.jpg
http://i37.tinypic.com/e9zrf6.jpg
http://i34.tinypic.com/2upahl2.jpg
Sorry van de gigantisch slechte kwaliteit, maar camera is kapot en heb het dus met de webcam moeten doen.
Minimumprijs: 75 €
Af te halen in Gent-Sint-Pieters station of Brugge. Geen zin om te reizen of te verzenden via post of iets dergelijks.
Ik sluit dinsdagavond af om 21u.
Mvg
Lode
Ik verkoop mijn iPod Nano 4G(zonder camera) van 8GB, kleur = zwart.
Doe hem weg wegens aankoop van nieuwe GSM.
Hij is nog in perfecte staat, werkt perfect, weining gebruikt, geen krassen.
Aangekocht op 12/09/08, garantie is verlopen.
Wat zit er allemaal in:
- iPod Nano 8GB Zwart
- Apple oortjes die erbij geleverd zaten
- Oplaadkabel die erbij geleverd zat
- Aankoopfactuur
- Doosje met daarin 2 apple stickers en snelle startgids
Foto's:
http://i37.tinypic.com/15mo4yg.jpg
http://i35.tinypic.com/344rxmw.jpg
http://i36.tinypic.com/6i8ui1.jpg
http://i33.tinypic.com/e871wx.jpg
http://i36.tinypic.com/30job6d.jpg
http://i33.tinypic.com/33o09bo.jpg
http://i37.tinypic.com/2qwmm2s.jpg
http://i38.tinypic.com/2qk1c8x.jpg
http://i37.tinypic.com/e9zrf6.jpg
http://i34.tinypic.com/2upahl2.jpg
Sorry van de gigantisch slechte kwaliteit, maar camera is kapot en heb het dus met de webcam moeten doen.
Minimumprijs: 75 €
Af te halen in Gent-Sint-Pieters station of Brugge. Geen zin om te reizen of te verzenden via post of iets dergelijks.

Ik sluit dinsdagavond af om 21u.
Mvg
Lode
