K3nsh1n
Legacy Member
lo mensen, 2 maand gelejen ebbek mene u600 late valle, kem em dus nu late reperaren, nu zijn ze in die zaak em kwijt geraakt.. wegens ne reorganisatie enzo, dus ebbe ze meteen mij ne nieuwe gegeven, de doos is ng verzegeld, met garantie en al, en kwil er gwn zo snel mogelijk van af, want in die 2 maand ben ik gehecht geraakt aan mene nokia
gegevens van u600 vo zover ik ze ng ken:
3 megapixel camera ( echt ne goeie camera me auto focus )
radio
sd slotje
mp3's
etc ( sinds ik et nimeer zo goe weet
)
vo zover da ik weet wat er in de doos zit zijn oortjes, lader, software, en usb kabel en de gsm natuurlijk
tis den blauwe, kem net gechecked en de nieuwprijs is 249 euro?
minimumprijs 100 euro
meeneemprijs 150 euro
ik kan deze opsturen, brengen of u kunt em ophalen
gegevens van u600 vo zover ik ze ng ken:
3 megapixel camera ( echt ne goeie camera me auto focus )
radio
sd slotje
mp3's
etc ( sinds ik et nimeer zo goe weet
)vo zover da ik weet wat er in de doos zit zijn oortjes, lader, software, en usb kabel en de gsm natuurlijk
tis den blauwe, kem net gechecked en de nieuwprijs is 249 euro?
minimumprijs 100 euro
meeneemprijs 150 euro
ik kan deze opsturen, brengen of u kunt em ophalen
.