mythe
Legacy Member
Ik zou mijn iRiver Clix 2 4GB willen ruilen tegen iPod Touch.
Reden: wil is iets nieuw proberen anders proberen.
Dit wil niet zeggen dat ik niet content ben van mijn iRiver, verre van, vind het een subliem toestelletje!
Dus zou er ook geen spijt van hebben moest ik hem niet kwijt raken voor een ruil.
Ik wil gerust opleggen maar niet overdreven. Het toestelletje dat ik heb is namelijk van kwaliteit (muziek) nog steeds sterker dan om het even welke mp3 dan ook. En genoeg reveiws bewijzen dit.
Reden: wil is iets nieuw proberen anders proberen.
Dit wil niet zeggen dat ik niet content ben van mijn iRiver, verre van, vind het een subliem toestelletje!
Dus zou er ook geen spijt van hebben moest ik hem niet kwijt raken voor een ruil.
Ik wil gerust opleggen maar niet overdreven. Het toestelletje dat ik heb is namelijk van kwaliteit (muziek) nog steeds sterker dan om het even welke mp3 dan ook. En genoeg reveiws bewijzen dit.
.
.
.