vinteg
Legacy Member
zoals den titel zegt, te koop of te ruil
te ruil: liefst tegen een andere gsm of ander leuk ding
http://www.nokia.nl/link?cid=EDITORIAL_161366
alles zit er nog bij buiten de mouchkes die normaal over de oorkes schuiven
coverke mist hier en daar wa lak en opt metaal zijn ook wa krassen. scherm is echter krasvrij (covers zijn te vinden voor 15-20€)
opsturen kan ook zonder probs
afhalen kan ook te herentals
geen begin of meeneemprijs atm we zullen wel zien hoe het loopt. bieden is dus vrij en kzal heus geen 'pissed' opmerking maken als ik het te weinig vind maar zal het gewoon vriendelijk afwijzen. kom natuurlijk ni af me 90€ want das wel te weinig
http://users.pandora.be/misite/BILD0410.JPG
http://users.pandora.be/misite/BILD0413.JPG
foto getrokken met N70: http://users.pandora.be/misite/06082006238.jpg
te ruil: liefst tegen een andere gsm of ander leuk ding
http://www.nokia.nl/link?cid=EDITORIAL_161366
alles zit er nog bij buiten de mouchkes die normaal over de oorkes schuiven
coverke mist hier en daar wa lak en opt metaal zijn ook wa krassen. scherm is echter krasvrij (covers zijn te vinden voor 15-20€)
opsturen kan ook zonder probs
afhalen kan ook te herentals

geen begin of meeneemprijs atm we zullen wel zien hoe het loopt. bieden is dus vrij en kzal heus geen 'pissed' opmerking maken als ik het te weinig vind maar zal het gewoon vriendelijk afwijzen. kom natuurlijk ni af me 90€ want das wel te weinig

http://users.pandora.be/misite/BILD0410.JPG
http://users.pandora.be/misite/BILD0413.JPG
foto getrokken met N70: http://users.pandora.be/misite/06082006238.jpg