kwistenbiebel
Legacy Member
Ahoi!
Nog maar een paar weken in mijn bezit maar omdat het echt niets voor mij is te ruil tegen een andere gsm. Deze gsm komt met alles erop en eraan en zelfs nog met factuur (& garantie) ;-) Er is geen enkele kras op en dus in ideale staat!
Als het kan liefst met mensen uit de buurt aangezien ik bij een ruildeal niet graag verzend.
Als het ook kan, kan je er bijzetten hoe oud de gsm is?
Alvast bedankt!
Nog maar een paar weken in mijn bezit maar omdat het echt niets voor mij is te ruil tegen een andere gsm. Deze gsm komt met alles erop en eraan en zelfs nog met factuur (& garantie) ;-) Er is geen enkele kras op en dus in ideale staat!
Als het kan liefst met mensen uit de buurt aangezien ik bij een ruildeal niet graag verzend.
Als het ook kan, kan je er bijzetten hoe oud de gsm is?
Alvast bedankt!
De S500i zou mooi zijn maar ik ben realistisch. ;-)