Archief - [TR] SE W950I voor andere SE gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prime-Omega

Legacy Member
Hallo,

Enkele weken geleden heb ik hier een W950I gsm gekocht van Lon$daLe maar het is toch niet echt mijn ding. Daarom zou ik deze graag ruilen voor een andere SE gsm, heb momenteel veel intresse in een K800I.

Alles is nog in perfecte nieuwstaat, de gsm heeft altijd een een speciaal zakje gezeten. Wordt geruild met alles wat in de doos zat bij aankoop dwz beschermzakje, handleidingen, HPM-82 oortjes, oplader, GSM/USB kabel, PC Suite installatie cd's, en natuurlijk ook nog de factuur ( factuur komt van Phonehouse Leuven, aangekocht Juli 2007. ).

Foto's komen eventueel morgen nog maar GSM ziet er nog als nieuw uit, geen enkel krasje op het scherm. Voor meer technische informatie : http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=&template=pip1&zone=pp&pid=10391

Prime-Omega

Legacy Member
Zou liever meteen ruilen, anders moet ik nog is eentje gaan zoeken ook...

hellraiser

Legacy Member
Interesse in SE K750i met faktuur? Nog in garantie.
Kan er nog een motorola V3 black bijgeven maar die is in gebruikte staat.

Mr.S

Legacy Member
Ik kan u een nieuwe sony ericsson K800i bezorgen met 2 jaar garantie = 199 €

pm indien interesse, tis wel met een proximus pakket erop

grts

Prime-Omega

Legacy Member
@ Hellraiser : No thanks, dat was mijn GSM voor mijn W950I :).
@ Mr.S : Ik probeer mijn GSM hier te ruilen, niet eentje te kopen tegen de nieuwprijs...

Ruben182

Legacy Member
Ik heb nog een w810i in zeer goede staat en alle accesoires.
Indien gewenst ook geheugenkaartje van 2gb.

Prime-Omega

Legacy Member
@Ruben182 : Ben wel gëinteresseerd, zijn er gebruikerssporen/ nog garantie?
@Strikeforce: Sorry, heb het niet zo met openklapbare GSM's :P.

mythe

Legacy Member
Prime-Omega zei:
@Ruben182 : Ben wel gëinteresseerd, zijn er gebruikerssporen/ nog garantie?
@Strikeforce: Sorry, heb het niet zo met openklapbare GSM's :P.
Mag ik je juist even melden dat de W810i grads hetzelfde model is als een K750i met andere software? en toetsjes?

K750i kan je software opzetten van een Walkman SE.

Prime-Omega

Legacy Member
Tuurlijk mag je dat maar ik zie het nut er niet van in om te klooien met mijn oude K750I die ik cadeau heb gedaan aan mijn vriendin. Ik wil gewoon terug wat anders in de aard van een K750I. :)

Ruben182

Legacy Member
een k750i is hetzelfde model als een w800i.
Het is onmogelijk om er w810i software op te plaatsen.
Hij is echt nog in heel goede staat en zal er wel eens foto's van nemen indien interesse.
Garantie is net verloppen vrees ik..

inspiratieloos

Legacy Member
gebruikerssporen?
heb hier een W850i.
indien je interesse hebt, laat maar iets weten. ;)

Prime-Omega

Legacy Member
Heb eventueel wel intresse in die W850I. Hoe zit het met de garantie/ de gebruikerssporen ( de staat dus, krasjes, blutsen etc etc... )? :)

inspiratieloos

Legacy Member
hij wordt net 1 jaar :) is van november 2006
maar zeer goed onderhouden altijd, je mag hem altijd bekijken :) ik zie op het eerste zicht nergens blutsen of dergelijke.
als je zo een spot heel dicht bij het scherm houdt, zieje zo paar miniscule microkrasjes, dieje dus opt blote oog normaal niet ziet. Maar denk dat elke gsm dat wel heeft?

Prime-Omega

Legacy Member
Voeg me anders even toe op MSN :). ( gewoon op dat icoontje drukken naast mijn naam. )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan