Prime-Omega
Legacy Member
Hallo,
Enkele weken geleden heb ik hier een W950I gsm gekocht van Lon$daLe maar het is toch niet echt mijn ding. Daarom zou ik deze graag ruilen voor een andere SE gsm, heb momenteel veel intresse in een K800I.
Alles is nog in perfecte nieuwstaat, de gsm heeft altijd een een speciaal zakje gezeten. Wordt geruild met alles wat in de doos zat bij aankoop dwz beschermzakje, handleidingen, HPM-82 oortjes, oplader, GSM/USB kabel, PC Suite installatie cd's, en natuurlijk ook nog de factuur ( factuur komt van Phonehouse Leuven, aangekocht Juli 2007. ).
Foto's komen eventueel morgen nog maar GSM ziet er nog als nieuw uit, geen enkel krasje op het scherm. Voor meer technische informatie : http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=&template=pip1&zone=pp&pid=10391
Enkele weken geleden heb ik hier een W950I gsm gekocht van Lon$daLe maar het is toch niet echt mijn ding. Daarom zou ik deze graag ruilen voor een andere SE gsm, heb momenteel veel intresse in een K800I.
Alles is nog in perfecte nieuwstaat, de gsm heeft altijd een een speciaal zakje gezeten. Wordt geruild met alles wat in de doos zat bij aankoop dwz beschermzakje, handleidingen, HPM-82 oortjes, oplader, GSM/USB kabel, PC Suite installatie cd's, en natuurlijk ook nog de factuur ( factuur komt van Phonehouse Leuven, aangekocht Juli 2007. ).
Foto's komen eventueel morgen nog maar GSM ziet er nog als nieuw uit, geen enkel krasje op het scherm. Voor meer technische informatie : http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=&template=pip1&zone=pp&pid=10391
.
.