willy486
Legacy Member
Te ruil: Nokia 5800
is van maart ongeveer, gaat weg wegens op zoek naar iets nieuws
wil wel een beetje opleg geven maar geen 100en euro's
vooral op zoek naar een htc, of een nokia E71. iets anders voorstellen mag natuurlijk ook
zeer weinig gebruikerssporen, overdag ligt die op mijn bureau op't werk, in de auto zit die in een brodit.
is van maart ongeveer, gaat weg wegens op zoek naar iets nieuws
wil wel een beetje opleg geven maar geen 100en euro's
vooral op zoek naar een htc, of een nokia E71. iets anders voorstellen mag natuurlijk ook

zeer weinig gebruikerssporen, overdag ligt die op mijn bureau op't werk, in de auto zit die in een brodit.
