Frado2005
Legacy Member
Hi,
Zou mun k800i willen ruilen tegen een PDA-achtig iets, in stijlvan Qtek 9100 ,bij voorkeur met alreeds een geheugenkaartje erbij.
GSM is in goeie staat, kan enkel een nieuw keypadje gebruiken. Heb zulke OEM keypad's al gezien voor zo'n €10.
Gekocht in november/december @ photohall @ €369
Heb dus enkel interesse in PDA stijlen , of EVENTUEEL een nokia N series(dus symbian OS en groot genoeg scherm) indien er geen PDA aan bod komt.
Grtz
Zou mun k800i willen ruilen tegen een PDA-achtig iets, in stijlvan Qtek 9100 ,bij voorkeur met alreeds een geheugenkaartje erbij.
GSM is in goeie staat, kan enkel een nieuw keypadje gebruiken. Heb zulke OEM keypad's al gezien voor zo'n €10.
Gekocht in november/december @ photohall @ €369
Heb dus enkel interesse in PDA stijlen , of EVENTUEEL een nokia N series(dus symbian OS en groot genoeg scherm) indien er geen PDA aan bod komt.
Grtz

