littleboxofevil
Legacy Member
Helleuw,
Bij deze zet ik de HTC Magic van mn vriendin onlaain.
6 maandjes oud, ze heeft hem bijna niet gebruikt, en ze heeft al een eenvoudiger toestel gekocht, maar ik zou wel een nieuwke kunnen gebruiken!
Soit, ik zijn op zoek naar ruilvoorstellen.
Zet hier maar neer
De garantie is aanwezig(proximus), originele verpakking en alle accessoires aanwezig. Ik heb een voorkeur naar toestellen met een fysiek QWERTY/AZERTY toetsenbord.
Er zijn verschillende apps geinstalleerd waaronder een betaalde GPS app!!
Ik wil gerust opleggen voor een N900, N97, nen BB, etc.
Ik zijn trouwens van Stasegem
Bij deze zet ik de HTC Magic van mn vriendin onlaain.
6 maandjes oud, ze heeft hem bijna niet gebruikt, en ze heeft al een eenvoudiger toestel gekocht, maar ik zou wel een nieuwke kunnen gebruiken!
Soit, ik zijn op zoek naar ruilvoorstellen.
Zet hier maar neer

De garantie is aanwezig(proximus), originele verpakking en alle accessoires aanwezig. Ik heb een voorkeur naar toestellen met een fysiek QWERTY/AZERTY toetsenbord.
Er zijn verschillende apps geinstalleerd waaronder een betaalde GPS app!!
Ik wil gerust opleggen voor een N900, N97, nen BB, etc.
Ik zijn trouwens van Stasegem
)