FORZA M
Legacy Member
Ik heb hier dus 3 Blurays te ruil voor andere blurays. Bied maar aan wat je kwijt wil. (NL subs zijn geen must voor mij) Wat ik al heb van dvd en bluray kan je nakijken op de link in m'n sig.
- 2x Die Hard 4.0 (R2NL-subs)
- Rocky Balboa (R2NL-subs & Sealed)
Ik ga er hier niet onnozel over doen, maar ik heb deze films goedkoop op de kop kunnen tikken bij een failissement. Vandaar ook dat ik ze enkel te ruil zet, en er geen winst op ga maken door ze in de verkoop te gooien.
- 2x Die Hard 4.0 (R2NL-subs)
- Rocky Balboa (R2NL-subs & Sealed)
Ik ga er hier niet onnozel over doen, maar ik heb deze films goedkoop op de kop kunnen tikken bij een failissement. Vandaar ook dat ik ze enkel te ruil zet, en er geen winst op ga maken door ze in de verkoop te gooien.
.