Toto2000
Legacy Member
Heb 2 weken geleden een Tomtom One XL gekocht,maar aangezien die tijdelijk gekocht was omdat ik aan het wachten was op een GO910,heb ik deze nu niet meer nodig.Toestel is spiksplinternieuw en wordt geleverd in de originele doos met zuignap,voedingskabel,usbkabel,handleiding en factuur van mediamarkt met de volle 2 jaar garantie.(is exact 3x gebruikt,plastiek is nog op scherm)
Heb hier 399 voor betaald,maar gezien de staat ga ik dit niet aan een onnozele prijs verkopen.
Meeneemprijs: 320€ af te halen te Dendermonde of opsturen uiteraard
Mvg
Heb hier 399 voor betaald,maar gezien de staat ga ik dit niet aan een onnozele prijs verkopen.
Meeneemprijs: 320€ af te halen te Dendermonde of opsturen uiteraard
Mvg