Archief - [TK/TR]Sony Ericsson C902 in nieuwstaat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kreeftzor

Legacy Member
Aangezien ik meer aan nokia gewend ben wil ik trg overstappen naar Nokia, goede gsm maar een nokia is meer iets voor mij. Ik zoek vooral een Nokia E71, ik kan altijd opleggen indien nodig.
Is ook te koop

Meeneemprijs: 130excl.

Sony Ericsson C902:
- 5megapixel met flash en zeer goede kwaliteit
- kan gesync'ed worden met mac en windows
- touch interface voor camera
- ultradun
- accelerometer
- zeer goede luidsprekers
- 3 maanden garantie
- piepkleine gebruikssporen, geen enkele kras op het scherm
- Zwarte kleur met witte strepen langs de zijkant

Ik kan nu ff geen fotos trekken want de gsm ligt nu niet hier, hier is een review: Sony Ericsson C902 review, prijzen en specificaties | PortableGear.nl

Prime-Omega

Legacy Member
Waar is hij aangekocht en wat voor gebruikerssporen zijn er?

Kreeftzor

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Waar is hij aangekocht en wat voor gebruikerssporen zijn er?

ik weet niet waar hij is aangekocht, heb hem van iemand overgekocht in nieuwstaat. Hij is nog altijd in nieuwstaat aangezien ik hem niet lang gebruikt heb (2 weken ofzo) langs de zijkant zijn er een paar kleine krasjes, dat is al dat ik kan zien :p

anthony8400

Legacy Member
De James Bond editie is veel mooier dan de zwarte :p

MAAR ik kan wel zeggen dat deze gsm énorm goed is.
Hij werkt wel wat traag, de mijne toch, maar is enorm durabel.

Ik heb die al duizend keer laten vallen en dat ding blijft nog altijd werken. Hij ziet er misschien niet meer zo mooi uit, maar het is nu een vintage-model :p

Ik zou deze zeker aanraden, en het is een mooi prijsje. Ikzelf heb ook geen factuur maar heb die eigenlijk niet nodig gehad, ondertussen al bijna een jaartje.

Kreeftzor

Legacy Member
anthony8400 zei:
De James Bond editie is veel mooier dan de zwarte :p

MAAR ik kan wel zeggen dat deze gsm énorm goed is.
Hij werkt wel wat traag, de mijne toch, maar is enorm durabel.

Ik heb die al duizend keer laten vallen en dat ding blijft nog altijd werken. Hij ziet er misschien niet meer zo mooi uit, maar het is nu een vintage-model :p

Ik zou deze zeker aanraden, en het is een mooi prijsje. Ikzelf heb ook geen factuur maar heb die eigenlijk niet nodig gehad, ondertussen al bijna een jaartje.

raar, bij mij is hij alleen traag met opstarten, voor de rest werkt hij perfect :p en ja ik denk wel dat je deze veel kan laten vallen, want die is voor een groot deel van metaal dachteké

anthony8400

Legacy Member
djfreakzico zei:
raar, bij mij is hij alleen traag met opstarten, voor de rest werkt hij perfect :p en ja ik denk wel dat je deze veel kan laten vallen, want die is voor een groot deel van metaal dachteké

Inderdaad, een stug ding :D

Welja, het is een custom firmware van Proximus en ik krijg het er niet van, heb al van alles geprobeerd.
Nu heb ik dat opgegeven en het gewoon aanvaard :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan