Kreeftzor
Legacy Member
Aangezien ik meer aan nokia gewend ben wil ik trg overstappen naar Nokia, goede gsm maar een nokia is meer iets voor mij. Ik zoek vooral een Nokia E71, ik kan altijd opleggen indien nodig.
Is ook te koop
Meeneemprijs: 130excl.
Sony Ericsson C902:
- 5megapixel met flash en zeer goede kwaliteit
- kan gesync'ed worden met mac en windows
- touch interface voor camera
- ultradun
- accelerometer
- zeer goede luidsprekers
- 3 maanden garantie
- piepkleine gebruikssporen, geen enkele kras op het scherm
- Zwarte kleur met witte strepen langs de zijkant
Ik kan nu ff geen fotos trekken want de gsm ligt nu niet hier, hier is een review: Sony Ericsson C902 review, prijzen en specificaties | PortableGear.nl
Is ook te koop
Meeneemprijs: 130excl.
Sony Ericsson C902:
- 5megapixel met flash en zeer goede kwaliteit
- kan gesync'ed worden met mac en windows
- touch interface voor camera
- ultradun
- accelerometer
- zeer goede luidsprekers
- 3 maanden garantie
- piepkleine gebruikssporen, geen enkele kras op het scherm
- Zwarte kleur met witte strepen langs de zijkant
Ik kan nu ff geen fotos trekken want de gsm ligt nu niet hier, hier is een review: Sony Ericsson C902 review, prijzen en specificaties | PortableGear.nl

