Archief - >TK/TR< Sony Ericsson Xperia x1 silver

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kabouterwesley

Legacy Member
Ik denk dat jullie het toestel wel kennen,
Reden van verkoop of ruil is dat ik een gewone simpele gsm wil, en een iPod classic.
Foto's kan ik erop zetten mits er vraag naar is ;)

Gelieve alles in dit topic te vragen; ik zal zo snel mogelijk antwoorden.

Grtz

kabouterwesley

Legacy Member
Perfecte staat buiten op den achterkant een paar kasjes van de sleutels. (Heb deze gsm geruild aangezien is vaak van gsm ruil) wat rond mei dit jaar. Er zit geen factuur bij maar wel zo'n kaartje van sony ericsson service of zoiets. (Ik kan altijd horen bij de mens of hij een factuur ofzo heeft)

Meeneemprijs 300?
Minimum 230?

Foto's
http://img197.imageshack.us/img197/4699/fotohc.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/5055/foto1nz.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/9981/foto2jb.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/9462/foto3gt.jpg

kabouterwesley

Legacy Member
Up (er staan géén krassen op het scherm, ook geen vlekken) op de foto's is er slecht licht enzo ;)
Toestel mag altijd uitgetest worden op voorhand natuurlijk.

Voorkeur ruil met iPod classic en zeer simpele gsm a la nokia 3310

grtz

kabouterwesley

Legacy Member
Up 2
Meeneemprijs = 230 euro + gsm met deftige batterij (nokia 3310 is zelfs goed)

qflame

Legacy Member
ruilen tegen een psp 3000 + monsterhunter freedom + buzz beste van belgie?

Ramones73

Legacy Member
Ik kan een Nintendo Wii met een Nokia 3120 aanbieden , die laatste in heel goede staat , maar een paar maanden in gebruik geweest , voor de rest als reserve hier gelegen in de schuif ;)

kabouterwesley

Legacy Member
Ramones73 zei:
Ik kan een Nintendo Wii met een Nokia 3120 aanbieden , die laatste in heel goede staat , maar een paar maanden in gebruik geweest , voor de rest als reserve hier gelegen in de schuif ;)

In welke staat is de wii dan?

Ramones73

Legacy Member
Lol , nu ik het zelf lees is het idd precies of de Wii niet in goede staat is :D

Die is natuurlijk ook in goede staat en perfect werkend ;)
(en er zit nog garantie op , schat half jaar , moet eens op de bon kijken)


Ik lees net dit :

lelijkejongen zei:
Er zit geen factuur bij maar wel zo'n kaartje van sony ericsson service of zoiets. (Ik kan altijd horen bij de mens of hij een factuur ofzo heeft)

Zou je dit kunnen doen ?

Zou graag de juiste leeftijd kennen en willen weten of er nog garantie op zit.
Is het een azerty-versie trouwens ? (edit , nvm te rap gescrolled en over de vraag van psycho gelezen)

kabouterwesley

Legacy Member
Ik zal het morgen vragen ;) tis nu wa laat om die mens nog wakker te bellen :p ^^
Grtz (Ik zal het morgen editen hier)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan