Archief - TK/TR: Sony Ericsson X1 Xperia Zwart WM 6.5.3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

superjeltsin

Legacy Member
Hallo,

Hierbij zou ik mijn SE Xperia X1 Qwerty willen verkopen of ruilen. De GSM is in nieuwstaat. Hij heeft een krasvrij scherm, perfect functionerende toetsen, krasvrije behuizing. Enkel de batterijklep (metaal) heeft enkele verfkrasjes, maar dit zou niet storend mogen zijn (maar uit eerlijkheid zeg ik het toch bij ;)).
Op de X1 staat een custom rom 6.5.3 (nederlands!) met de nieuwste menu's en de grafische pracht van Microsofts nieuwe software. Er staan tal van programma's op zoals Google Maps, Youtube, Opera, Internet Explorer, Hotmail, Msn. Al deze programma's staan op een microsd van 4 gb dat je erbij krijgt! Alles wordt geleverd met doos, kabels, cd-rom (geen factuur-->IMEI).
Ik zou graag willen ruilen met een Nokia E71/E72, iPhone of een Android-toestel. Maar alle voorstellen (ook geen gsms) zijn welkom!

Minimumprijs: 175 EUR
Meeneem: 190 EUR
Kan verzonden worden!

Foto's volgen!

septentrio

Legacy Member
Wat bedoel je met verfkrasjes? Is er verf af? Is er geen enkel krasje op het scherm terug te vinden? Is de batterij nog ok? Gaat het om een Belgisch toestel? Komt het toestel met alle originele toebehoren in de originele doos?

superjeltsin

Legacy Member
Wat bedoel je met verfkrasjes?

De cover is origineel zwart geverfd maar er zijn wat krasjes op waardoor de chromekleurige cover heel lichtjes zichtbaar is.
Is er verf af?

Heel klein beetje dus.

Is er geen enkel krasje op het scherm terug te vinden?

Geen enkel

Is de batterij nog ok?

Gaat perfect mee. Met redelijk gebruik van EDGE, wifi, 30 keer smsen/dag, 2 keer/dag bellen gaat hij 3 dagen (72 uur) mee. In standby (dus niks doen) 5 dagen. Dit door de custom rom :)

Gaat het om een Belgisch toestel?

Nederlands toestel, aangezien het Qwerty is ;)

Komt het toestel met alle originele toebehoren in de originele doos?
Alles is meegeleverd + 4 gb microsd van mezelf :D

sanderg14

Legacy Member
Meeneemprijs geboden onder voorbehoud ( is voor mijn broer ) ik bevestig morgenvroeg

superjeltsin

Legacy Member
Sander, zou je aub willen antwoorden? Ik heb je al meerdere berichten gestuurd, ik zou graag bevestiging krijgen. Anders zet ik hem terug te koop ;) U kan me mailen, smsen of PM'en :)
MVG

Vedet!

Legacy Member
Mocht het niet doorgaan, ik heb eventueel wel een E71 Grey, querty te ruil.

Triple0

Legacy Member
paar vraagjes:

-als het toestel van nederland is, hoe verloopt de garantie dan?
-foto's aub
-verzending zit in de meeneemprijs?

ik heb wel interesse maar ik zou dus graag eerst deze vragen beantwoord krijgen

superjeltsin

Legacy Member
Triple0 zei:
paar vraagjes:

-als het toestel van nederland is, hoe verloopt de garantie dan?
-foto's aub
-verzending zit in de meeneemprijs?

ik heb wel interesse maar ik zou dus graag eerst deze vragen beantwoord krijgen

De garantie verloopt via IMEI, maar ik denk dat die er bijna opzit (13 maanden) aangezien hij toch al een 12 maand geleden gefabriceerd is (niet gebruikt!).
Als u mij laat weten welke verzending u verkiest, kunnen we het op een deal gooien.
Foto's:
ImageShack Album - 10 images

MVG

Triple0

Legacy Member
zit er standaard geen 2jaar garantie op elektronica? :s

anders ben ik niet van plan om hem over te kopen sorry

superjeltsin

Legacy Member
Triple0 zei:
zit er standaard geen 2jaar garantie op elektronica? :s

anders ben ik niet van plan om hem over te kopen sorry

Ik dacht 13 maand als je geen factuur meer hebt.

superjeltsin

Legacy Member
Winkel waar ik hem heb binnen gedaan en waar ze er een nieuw keyboard + nieuwe behuizing hebben opgestoken onder garantie ;)
MVG

Triple0

Legacy Member
ok. zoals ik al reeds zei, ik ben hem dan niet van plan over te kopen.

nog veel succes met de verkoop

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan