superjeltsin
Legacy Member
Hallo,
Hierbij zou ik mijn SE Xperia X1 Qwerty willen verkopen of ruilen. De GSM is in nieuwstaat. Hij heeft een krasvrij scherm, perfect functionerende toetsen, krasvrije behuizing. Enkel de batterijklep (metaal) heeft enkele verfkrasjes, maar dit zou niet storend mogen zijn (maar uit eerlijkheid zeg ik het toch bij
).
Op de X1 staat een custom rom 6.5.3 (nederlands!) met de nieuwste menu's en de grafische pracht van Microsofts nieuwe software. Er staan tal van programma's op zoals Google Maps, Youtube, Opera, Internet Explorer, Hotmail, Msn. Al deze programma's staan op een microsd van 4 gb dat je erbij krijgt! Alles wordt geleverd met doos, kabels, cd-rom (geen factuur-->IMEI).
Ik zou graag willen ruilen met een Nokia E71/E72, iPhone of een Android-toestel. Maar alle voorstellen (ook geen gsms) zijn welkom!
Minimumprijs: 175 EUR
Meeneem: 190 EUR
Kan verzonden worden!
Foto's volgen!
Hierbij zou ik mijn SE Xperia X1 Qwerty willen verkopen of ruilen. De GSM is in nieuwstaat. Hij heeft een krasvrij scherm, perfect functionerende toetsen, krasvrije behuizing. Enkel de batterijklep (metaal) heeft enkele verfkrasjes, maar dit zou niet storend mogen zijn (maar uit eerlijkheid zeg ik het toch bij
).Op de X1 staat een custom rom 6.5.3 (nederlands!) met de nieuwste menu's en de grafische pracht van Microsofts nieuwe software. Er staan tal van programma's op zoals Google Maps, Youtube, Opera, Internet Explorer, Hotmail, Msn. Al deze programma's staan op een microsd van 4 gb dat je erbij krijgt! Alles wordt geleverd met doos, kabels, cd-rom (geen factuur-->IMEI).
Ik zou graag willen ruilen met een Nokia E71/E72, iPhone of een Android-toestel. Maar alle voorstellen (ook geen gsms) zijn welkom!
Minimumprijs: 175 EUR
Meeneem: 190 EUR
Kan verzonden worden!
Foto's volgen!


