Archief - TK/TR: OQO 01+ (UMPC, past in broekzak)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
VERKOCHT!

Ik verkoop m'n OQO 01+.
Ik heb hem via ebay gekocht van iemand die hem bij kerstmis 2008 had gekregen.
Het toestel heeft normaal dus nog garantie, en is in nieuwstaat.

Enkele kenmerken:
1 ghz cpu, 512 mb ram, 30 gb hd, 8 mb videogeheugen, 5" touchscreen, 800*600, Wifi, Bluetooth, usb, firewire, vga-out
Meer info: OQO Model 01+ Ultra Personal Computer ? The Gadgeteer
Foto's:
http://i39.tinypic.com/21nfnvc.jpg
http://i44.tinypic.com/24l8ygg.jpg
http://i42.tinypic.com/jpasyq.jpg
http://i41.tinypic.com/awamc6.jpg
http://i43.tinypic.com/2rcs55l.jpg
http://i42.tinypic.com/2ebzgcl.jpg
http://i40.tinypic.com/eb1rb4.jpg

Op de foto's staat alles dat is meegeleverd: OQO waar screenprotector opzit, stylus, boekjes+cd, dockingcable, charger, charger voor 12v in auto, en als extra een metalen beschermcover.

minprijs: 250 euro
meeneemprijs: 300 euro
Prijs is inclusief verzending(post). Er kan ook geruild worden tegen een iPhone 3G((S)), een HTC Hero of een HTC Magic.

EDIT: er staat nu windows 7 op, juist geinstalleerd om te kijken of het ging, en dat doet het dus:D
Er is wel geen licentie voor 7 bij, voor alle duidelijkheid. 't is gewoon een 30 dagen trial :)

posi_tom

Legacy Member
negeer maar als ge wilt,

100 euro,

toestel van ondertussen toch al een dikke 3 jaar oud, dat ge ook al een jaar probeert te verkopen...

Terror Factor

Legacy Member
3j? Kerstmis 2008 is 1 jaar en 1 maand geleden.
Bod is dan ook genegeerd :)

posi_tom

Legacy Member
ik had het eerder op "al 3 jaar beschikbaar", maakt niet uit
ik probeer het nog eens voor 150

Terror Factor

Legacy Member
Nee sorry, onder de 200 euro gaat hij zeker niet weg, dan hou ik hem liever om hem in te bouwen in de auto ofzo.

posi_tom

Legacy Member
daar moet ik zowiezo nog even over nadenken... ligt wat boven mijn budget.
ik zou het toestel willen ophalen, maakt dat de prijs verder onderhandelbaar?

nog een vraag: die garantie, heb je daar een bewijsje van? hoe lang nog, waar, etc...?

posi_tom

Legacy Member
aja, en hoe lang gaat de batterij nog mee?
klopt het dat je hem niet met de vinger kan bedienen?
en heeft de stylus veel afwijking? is dit hinderlijk? (ze spreken hierover in het artikel dat je post)

zoals je merkt, sterk geïnteresseerd hier, als er wat gepraat kan worden over de prijs kom ik hem liefs vandaag/morgen nog halen.

Terror Factor

Legacy Member
Nee, die minimumprijs blijft vast.

-qua garantie, ik heb voor zover ik me herinner zelf geen aankoopsbewijsje gehad. Da gaat waarschijnlijk gewoon fabrieksgarantie zijn. 'k heb eerlijk gezegd wel geen idee waar je daarvoor in België terecht kunt. Die OQO kwam toen ook uit de UK, omda er hier in België nergens een te koop stond.

De batterij heb ik ik nog getest, en dat was anderhalf/2 uur als ik me goed herinner, terwijl er een full screen divx speelde.
Je kan hem idd niet met je vinger bedienen(er staat wel zo een trackball op het toetsenbord, daarmee kan je de muis ook controleren). 'k merk eigenlijk niet echt een afwijking van de stylus. Je moet de stylus wel recht houden voor het beste resultaat.

posi_tom

Legacy Member
ok, bedankt. ik lees ook dat het met wacom technologie werkt, kan dit dan ook met zo'n wacom pen? (met drukniveaus)?

soit, just to make sure min staat voor u op 200 he?
kunnen we eventueel 180 morgen opgehaald? (dus geen verzendkosten voor u)

Terror Factor

Legacy Member
Ik heb geen flauw idee of dat ook met een wacom pen werkt, en 'k kan het ook niet direct testen:p

En mijn min is 200 euro, en da was natuurlijk wel exclusief verzendkosten. 200 euro blijft het minimum.

Terror Factor

Legacy Member
Thread mag on hold gezet worden, umpc is vrijdag mogelijk verkocht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan