Terror Factor
Legacy Member
VERKOCHT!
Ik verkoop m'n OQO 01+.
Ik heb hem via ebay gekocht van iemand die hem bij kerstmis 2008 had gekregen.
Het toestel heeft normaal dus nog garantie, en is in nieuwstaat.
Enkele kenmerken:
1 ghz cpu, 512 mb ram, 30 gb hd, 8 mb videogeheugen, 5" touchscreen, 800*600, Wifi, Bluetooth, usb, firewire, vga-out
Meer info: OQO Model 01+ Ultra Personal Computer ? The Gadgeteer
Foto's:
http://i39.tinypic.com/21nfnvc.jpg
http://i44.tinypic.com/24l8ygg.jpg
http://i42.tinypic.com/jpasyq.jpg
http://i41.tinypic.com/awamc6.jpg
http://i43.tinypic.com/2rcs55l.jpg
http://i42.tinypic.com/2ebzgcl.jpg
http://i40.tinypic.com/eb1rb4.jpg
Op de foto's staat alles dat is meegeleverd: OQO waar screenprotector opzit, stylus, boekjes+cd, dockingcable, charger, charger voor 12v in auto, en als extra een metalen beschermcover.
minprijs: 250 euro
meeneemprijs: 300 euro
Prijs is inclusief verzending(post). Er kan ook geruild worden tegen een iPhone 3G((S)), een HTC Hero of een HTC Magic.
EDIT: er staat nu windows 7 op, juist geinstalleerd om te kijken of het ging, en dat doet het dus
Er is wel geen licentie voor 7 bij, voor alle duidelijkheid. 't is gewoon een 30 dagen trial
Ik verkoop m'n OQO 01+.
Ik heb hem via ebay gekocht van iemand die hem bij kerstmis 2008 had gekregen.
Het toestel heeft normaal dus nog garantie, en is in nieuwstaat.
Enkele kenmerken:
1 ghz cpu, 512 mb ram, 30 gb hd, 8 mb videogeheugen, 5" touchscreen, 800*600, Wifi, Bluetooth, usb, firewire, vga-out
Meer info: OQO Model 01+ Ultra Personal Computer ? The Gadgeteer
Foto's:
http://i39.tinypic.com/21nfnvc.jpg
http://i44.tinypic.com/24l8ygg.jpg
http://i42.tinypic.com/jpasyq.jpg
http://i41.tinypic.com/awamc6.jpg
http://i43.tinypic.com/2rcs55l.jpg
http://i42.tinypic.com/2ebzgcl.jpg
http://i40.tinypic.com/eb1rb4.jpg
Op de foto's staat alles dat is meegeleverd: OQO waar screenprotector opzit, stylus, boekjes+cd, dockingcable, charger, charger voor 12v in auto, en als extra een metalen beschermcover.
minprijs: 250 euro
meeneemprijs: 300 euro
Prijs is inclusief verzending(post). Er kan ook geruild worden tegen een iPhone 3G((S)), een HTC Hero of een HTC Magic.
EDIT: er staat nu windows 7 op, juist geinstalleerd om te kijken of het ging, en dat doet het dus

Er is wel geen licentie voor 7 bij, voor alle duidelijkheid. 't is gewoon een 30 dagen trial

