Ampie
Legacy Member
Nokia E75 te koop met geheugenkaartje van 4gig.
Indien gewenst sygic mcguider 2009 gps software erbij.
Altijd content van geweest maar heb me een iphone gekocht. meer moet ik daar niet aan toevoegen zeker?
Kwil eventueel ruilen tegen Logitech Z-5500 setje mits opleg langst uwe kant.
Foto's komen indien genoegd intresse, anders doe ik de moeite niet voor ze te uploaden.
Garantie loopt nog tot 22/06/2011 dus nog lang genoegd!!!
Dit loopt wel via Nokia Service Point.
Min. €230 exl
Meeneem. €250 exl
Af te halen in oudenaarde en indien meeneem geboden geleverd in een straal van 15km rond oudenaarde.
Indien gewenst sygic mcguider 2009 gps software erbij.
Altijd content van geweest maar heb me een iphone gekocht. meer moet ik daar niet aan toevoegen zeker?

Kwil eventueel ruilen tegen Logitech Z-5500 setje mits opleg langst uwe kant.
Foto's komen indien genoegd intresse, anders doe ik de moeite niet voor ze te uploaden.
Garantie loopt nog tot 22/06/2011 dus nog lang genoegd!!!
Dit loopt wel via Nokia Service Point.
Min. €230 exl
Meeneem. €250 exl
Af te halen in oudenaarde en indien meeneem geboden geleverd in een straal van 15km rond oudenaarde.