C-Raz
Legacy Member
Goede middag,
Ik verkoop mijn Nokia N97 mini ( zwart, azerty) omdat ik er gewoon niet mee kan werken.
Het is een schitterend toestel, maar ik gebruik er nog niet de helft van. Vandaar dus de verkoop.
Het toestel heeft kleine gebruikssporen (kleine krasjes en indeukingentjes aan het 'carrosserie') en is maar een week oud (Aangekocht op 8/02, eveneens datum van factuur).
Het scherm zelf is krasvrij en er hangt nog steeds de originele screenprotector op!
Alle mogelijke accessoires zijn aanwezig en de oortjes zijn nog niet gedragen.
Minimumprijs is 350 € maar ik prefereer een ruil met een iPhone 3gs (met opleg langs mijn kant).
mvg
Patrick
PS: Toestel is te bezichtigen in Gent of in Sint-Niklaas of Dendermonde :doc:
Ik verkoop mijn Nokia N97 mini ( zwart, azerty) omdat ik er gewoon niet mee kan werken.
Het is een schitterend toestel, maar ik gebruik er nog niet de helft van. Vandaar dus de verkoop.
Het toestel heeft kleine gebruikssporen (kleine krasjes en indeukingentjes aan het 'carrosserie') en is maar een week oud (Aangekocht op 8/02, eveneens datum van factuur).
Het scherm zelf is krasvrij en er hangt nog steeds de originele screenprotector op!
Alle mogelijke accessoires zijn aanwezig en de oortjes zijn nog niet gedragen.
Minimumprijs is 350 € maar ik prefereer een ruil met een iPhone 3gs (met opleg langs mijn kant).
mvg
Patrick
PS: Toestel is te bezichtigen in Gent of in Sint-Niklaas of Dendermonde :doc:
