crashbe
Legacy Member
Ik verkoop dus een M600i , Perfecte staat !
Alles werkt nog perfect.
Doos en dergelijke inbegrepen.
Fabrieksgarantie heeft het nog wel , maar geen factuur.
GSM is maar 2-3 maand oud
Kleur is zwart.
Inclusief 64mb M2 card
Prijs : Overeen te komen , bied maar
Foto: http://www.mobilegazette.com/images/sony-ericsson/sony-ericsson-m600i.jpg
Ruilen kan tegen een ander GSM , liefst K800i , maar andere mogen ook
Afhalen / Verzenden is mogelijk , leveren kan indien niet te ver / vergoeding van naft.
Alles werkt nog perfect.
Doos en dergelijke inbegrepen.
Fabrieksgarantie heeft het nog wel , maar geen factuur.
GSM is maar 2-3 maand oud
Kleur is zwart.
Inclusief 64mb M2 card
Prijs : Overeen te komen , bied maar
Foto: http://www.mobilegazette.com/images/sony-ericsson/sony-ericsson-m600i.jpg
Ruilen kan tegen een ander GSM , liefst K800i , maar andere mogen ook
Afhalen / Verzenden is mogelijk , leveren kan indien niet te ver / vergoeding van naft.
