StannY
Legacy Member
moet niet weg, heb gewoon eens zin in iets anders, maar als er geen deftig bod komt hou ik hem dus bij.
Is een dik jaar oud met slechts hier en daar een krasje, welke echt niet opvallen tijdens het werken met de telefoon. Is de qwerty-uitvoering (incl engelstalige windows mobile 6.5 ROM).
Minimum had ik gedacht aan een €150, meeneem €165 excl.
Ruil kan met elk deftig voorstel, liefst een andere pda/smartphone.
edit: Foto's
ook te koop bij vrienden
Is een dik jaar oud met slechts hier en daar een krasje, welke echt niet opvallen tijdens het werken met de telefoon. Is de qwerty-uitvoering (incl engelstalige windows mobile 6.5 ROM).
Minimum had ik gedacht aan een €150, meeneem €165 excl.
Ruil kan met elk deftig voorstel, liefst een andere pda/smartphone.
edit: Foto's
ook te koop bij vrienden
