Archief - TK/TR HTC Touch Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StannY

Legacy Member
moet niet weg, heb gewoon eens zin in iets anders, maar als er geen deftig bod komt hou ik hem dus bij.
Is een dik jaar oud met slechts hier en daar een krasje, welke echt niet opvallen tijdens het werken met de telefoon. Is de qwerty-uitvoering (incl engelstalige windows mobile 6.5 ROM).
Minimum had ik gedacht aan een €150, meeneem €165 excl.
Ruil kan met elk deftig voorstel, liefst een andere pda/smartphone.

edit: Foto's

ook te koop bij vrienden

StannY

Legacy Member
vind je bod nog steeds aan de lage kant, maar ik ga het toch noteren. Ik laat het een weekje openstaan, dus op 31 december 12u smiddags sluit ik af. Let wel, hij staat ook ter beschikking in de vriendenkring (zoals aangegeven in de bebginpost).

StannY

Legacy Member
neen sorry, geen sony ericsson

bij deze ook de meeneem aangepast!

Michy_VI

Legacy Member
Hoelang gaat de batterij nog mee?
Screen protector opgezeten?
Welke rom staat er op? Officele? of een van xda?
Mogelijkheid tot testen bij eventele afhaling?
Accessoires?

StannY

Legacy Member
screen protector opgezeten, maar laatste tijd niet meer, doordat ie is losgekomen (zie foto's ,alhoewel die echt wel erger zijn dan in het echt..) batterij doe ik normaal 2 dagen mee met normaal gebruik, intensief gebruik is elke dag opladen (wat normaal is voor zo een toestel) Rom is een van XDA (energy phoenix 2) en testen is mogelijk, ik kan komen leveren aangezien ge van merelbeke zijt. Accessoires: htc hoesje, auto-charger, oortjes (na even zoeken moet ik die wel vinden, nog nooit gebruikt..), originele htc-usb-kabel, lichtnetadapter (prise met usbaansluiting dus) ook van HTC, 2GB microSDkaartje en ik denk dat dat het is, tenzij ik iets zou vergeten..

Michy_VI

Legacy Member
Heb ergens wel interesse :)
Het zou ter vervanging zijn van mijn bedrijfsgsm.
Heb zelf ook een touch pro (voor persoonlijk gebruik) en vind ze heerlijk om mee te werken.
Ik ga alvast een bod doen van 150 afgehaald.

Michy_VI

Legacy Member
Mijn excuses.
Dacht 150excl =/= 150 afgehaald, maar goed 155 afgehaald?

StannY

Legacy Member
bod geannuleerd, dus Tha Sony heeft terug het hoogste bod. Meeneem verlaagd tot 165 en afsluit vervroegd naar morgenmiddag om 14u
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan