jonathan_d11
Legacy Member
Hallo hierbij verkoop/ruil ik mijn htc hero.
Hij is nog steeds onder garantie denk nog 2 jaar.
Er zit ook nog steeds een screenprotecter op het scherm en je krijgt er ook een rubberen hoes en een micro sd kaart van 2gb bij.
Richtprijs: 300euro
Maar ik doe liever aan ruil.
Vb:
Iphone
Blackberry
Of andere smartphones
Opleg is mogelijk
Mvg
Hij is nog steeds onder garantie denk nog 2 jaar.
Er zit ook nog steeds een screenprotecter op het scherm en je krijgt er ook een rubberen hoes en een micro sd kaart van 2gb bij.
Richtprijs: 300euro
Maar ik doe liever aan ruil.

Vb:
Iphone
Blackberry
Of andere smartphones
Opleg is mogelijk
Mvg
