Archief - TK/TR [GSM] LG ks20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d-machine

Legacy Member
[GSM] LG ks20
minimum prijs : € 140
meeneemprijs : € 175
ruilen: goede ruildeal altijd mogelijk. Maar, wees realistisch!
natuurlijk ruilen tegen bv nokia n97 (mini) ook altijd goed voor mij , als jij gek genoeg bent ;-)!

De smartphone is in zeer goede staat. Scherm volledig krasloos. Achteraan enkele kleine krasjes. Garantie tot 3 maart 2011 bij smartphoneshop.be
Nu momenteel niet meer te verkrijgen, is het perfecte alternatief voor mensen die een iphone toch wel iets te duur vinden. Wordt ook wel 1 van de eerste volwaardige iphonekillers genoemd. LG KS20, de ware iPhone-killer - iPhone - iPhoneclub.nl



• windows mobile 6.0
• 2Mega pixel Auto Focus Camera
- Auto focus, Optical Zoom, Flash
• MP3 Player
- 128MB internal memory + Micro SD external memory card slot
- Windows Media DRM Playback
- Pluggable 3rd party DRM and CODECs
• Bluetooth v2.0
• wifi
...



Kan afgehaald worden in omgeving Aalst,Denderleeuw,Liedekerke...
Ben bereid ook wel zelf een stukje te rijden.

Foto's kunnen altijd gemaild worden, PM me aub

JimmyPatterson

Legacy Member
Een paar vraagjes over het toestel;
-Hoe zit het met Windows mobile? Want bij het vorige WM toestel dat ik had, had ik vrij veel problemen.
-In verschillende reviews lees ik dat de gsm "freezed" als je bepaalde knoppen gebruikt, is dat bij uw toestel ook het geval?
-Batterijduur?

d-machine

Legacy Member
Eerlijk gezegd nog niet veel problemen gehad van die "freeze" natuurlijk ja zoals bij elke pda (is in feite soor pc) enja als je hem vol programma's stopt dat je weinig geheugen over hebt zal hij wel freezen...(lijkt me logisch)
Weet je ook over welke knoppen dit ging? dan kan ik het ff checken voor zekerheid..maar tot zover dus geen beduidende problemen.
Batterijduur , afhankelijk van je gebruik natuurlijk.
Bij dagelijks gebruik en screen op 100 % helderheid (toestel ook snacht's laten opstaan) 3 a 4 dagen.

verdere vragen?
mvg,
David

JimmyPatterson

Legacy Member
Blijkbaar ging het over de camera toets bij de meeste toestellen:)

d-machine

Legacy Member
Dan kan ik je met zekerheid zeggen nog nooit probs mee gehad :-)
mvg,
David

d-machine

Legacy Member
Pricedump:
minimum prijs : € 130
meeneemprijs : € 150
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan