themummy123
Legacy Member
SEW950 purple edition
-Nog steeds in verpakking, dus in perfecte staat.
-Met alle toebehoren.
Ik verkoop hem omdat het een fucking miskoop is==>geen camera-functie. Ik gebruik nu de W800i.
meer info http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=gb&lc=en&ver=4000&template=pip1&pid=10391&zone=pp
Ophalen in Gent of verzending via de post.
-Nog steeds in verpakking, dus in perfecte staat.
-Met alle toebehoren.
Ik verkoop hem omdat het een fucking miskoop is==>geen camera-functie. Ik gebruik nu de W800i.
meer info http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=gb&lc=en&ver=4000&template=pip1&pid=10391&zone=pp
Ophalen in Gent of verzending via de post.

en bij smartphoneshop is het weer 304 euro. Welke is nu juist?