Crunchy
Legacy Member
Yo,
Ik heb het volgende te koop:
Splinternieuwe Nokia 5200(nooit gebruikt).==>blauw met wit
Inclusief MicroSD 512 MB,lader,oortjes,factuur inbegrepen.
Ik had deze gekocht op 29-08-2007 voor mijn vriendin,maar kort daarna heeft ze het uitgemaakt.Ik heb haar de gsm nooit kunnen geven,en is daarom nooit gebruikt,en nu ligt hij hier maar te liggen.
Ik heb er 149,99€ voor betaald.
Ik verkoop deze nu voor een vaste prijs van 100€.
Opgelet deze gsm wordt niet per post opgestuurd,alleen afhalen te Laarne.
Greetz
Crunchy
Ik heb het volgende te koop:
Splinternieuwe Nokia 5200(nooit gebruikt).==>blauw met wit
Inclusief MicroSD 512 MB,lader,oortjes,factuur inbegrepen.
Ik had deze gekocht op 29-08-2007 voor mijn vriendin,maar kort daarna heeft ze het uitgemaakt.Ik heb haar de gsm nooit kunnen geven,en is daarom nooit gebruikt,en nu ligt hij hier maar te liggen.
Ik heb er 149,99€ voor betaald.
Ik verkoop deze nu voor een vaste prijs van 100€.
Opgelet deze gsm wordt niet per post opgestuurd,alleen afhalen te Laarne.
Greetz
Crunchy