fireblade161
Legacy Member
Hi,
Ik verkoop dus mijn se z550I wegens aankoop andere gsm.
De gsm is nog in goede staat,de gebruikelijke gebruikssporen maar dit stoort niet.
De batterij gaat nog een 6dagen mee.
Wat zit er in het paket;
-de gsm
-oplader
-factuur
-doos
-oortjes (standaard grijze oortjes,1oortje is een beetje kapot)
Hij mag buiten vanaf 50euries excl.(nieuw in de winkels voor +-150euro ! ! ! )
afhaling kan te zeveneken,verzending is mogelijk op de koper zijn kosten en verantwoordelijkheid.
gelieve excl te bieden
Foto's komen morgen.
Grts dimi
Ik verkoop dus mijn se z550I wegens aankoop andere gsm.
De gsm is nog in goede staat,de gebruikelijke gebruikssporen maar dit stoort niet.
De batterij gaat nog een 6dagen mee.
Wat zit er in het paket;
-de gsm
-oplader
-factuur
-doos
-oortjes (standaard grijze oortjes,1oortje is een beetje kapot)
Hij mag buiten vanaf 50euries excl.(nieuw in de winkels voor +-150euro ! ! ! )
afhaling kan te zeveneken,verzending is mogelijk op de koper zijn kosten en verantwoordelijkheid.
gelieve excl te bieden

Foto's komen morgen.
Grts dimi

