sanzo
Legacy Member
Hallo,
Mijn ouders hebben beiden een abonement genomen bij base en hebben elk een Star gekregen. We verkopen eentje dervan, het is nog in doos, ongeopend.
De gsm kost nieuw bij phonehouse €150.
Meeneemprijs is 125€. Bieden mag vanaf €110 ofzo. Ik ben ook bereid om te ruilen met andere GSM, liefst zonder opleg.
Zeg maar wat je hebt staan, touchscreen of niet maakt niet zo veel uit, maar ik zoek wel iets met relatief groot scherm...
Details over GSM: hier
Mijn ouders hebben beiden een abonement genomen bij base en hebben elk een Star gekregen. We verkopen eentje dervan, het is nog in doos, ongeopend.
De gsm kost nieuw bij phonehouse €150.
Meeneemprijs is 125€. Bieden mag vanaf €110 ofzo. Ik ben ook bereid om te ruilen met andere GSM, liefst zonder opleg.
Zeg maar wat je hebt staan, touchscreen of niet maakt niet zo veel uit, maar ik zoek wel iets met relatief groot scherm...
Details over GSM: hier
