rabbit
Legacy Member
Ik verkoop de Nokia E50 van mijn vriendin. Dit is de versie MET camera.
Het toestel werkt nog perfect en heeft momenteel de recentste software versie.
In het raampje zit 1 klein krasje, maar dat is niet zo goed zichtbaar, voor de rest in perfecte staat.
Toestel wordt verkocht in de doos met USB kabel en factuur.
De reden van verkoop is dat mijn vriendin niet graag werkt met Symbian, het OS dat op de gsm draait.
De vraagprijs is 150€. (waarover nog gesproken kan worden, maar daar gaat zeker geen 20€ meer af )
foto1: http://images.kapaza.be/photolarge/6220495.jpg
foto2: http://images.kapaza.be/photolarge/6220495_2.jpg
foto3: http://images.kapaza.be/photolarge/6220495_3.jpg
U kunt me contacteren via pm ivm de gsm.
groeten
mathieu vantieghem
Het toestel werkt nog perfect en heeft momenteel de recentste software versie.
In het raampje zit 1 klein krasje, maar dat is niet zo goed zichtbaar, voor de rest in perfecte staat.
Toestel wordt verkocht in de doos met USB kabel en factuur.
De reden van verkoop is dat mijn vriendin niet graag werkt met Symbian, het OS dat op de gsm draait.
De vraagprijs is 150€. (waarover nog gesproken kan worden, maar daar gaat zeker geen 20€ meer af )
foto1: http://images.kapaza.be/photolarge/6220495.jpg
foto2: http://images.kapaza.be/photolarge/6220495_2.jpg
foto3: http://images.kapaza.be/photolarge/6220495_3.jpg
U kunt me contacteren via pm ivm de gsm.
groeten
mathieu vantieghem