Archief - [TK][MP3/Divx] Creative Zen Vision 30 GB MP3+Divx in garantie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chaoske

Legacy Member
Speler: Creative Zen Vision 30 GB
Garantie: Aangekocht in april 2007, nog 1,5 jaar garantie
Staat: nieuwstaat, slechts een 10-tal keer gebruikt (kan vooraf gezien worden), en werd altijd in 2 beschermhoezen gestoken. Volledig krasvrij!
Inhoud doos: Nederlandstalige handleiding, stroomadapter, beschermhoesje, AV-kabel,

Bent u veel onderweg? Of heeft u veel vrije tijd die u ergens wil doden? Zoals op de trein, het vliegtuig, springuren,...

Dan is de Creative Zen Vision zeker iets voor u.

De (volgens mij) beste eigenschappen:

- Zeer stevige behuizing (moeilijk om te beschadigen/krassen)
- Afspelen van geluid
- Afspelen van films (Divx/Xvid of omgezet van DVD)
- Afspelen van radio
- bekijken van afbeeldingen (ook terwijl de muziek speelt)
- Batterijduur erg lang: 13u muziek en 5u films
- Geluid kan beluisterd worden via oortjes of via de ingebouwde speaker (om met meerdere mensen te luisteren naar muziek/ een film te bekijken)
- Geluid is prachtig (Creative heeft jarenlange expertise op dit vlak)
- Kaartslot aan de zijkant waardoor je foto's van een fototoestel direct kan wegschrijven naar het toestel. (handig als je op reis bent en weinig geheugenkaarten bijhebt)
- AV-kabel om films direct op het grote TV-scherm af te spelen
- Ingebouwde voice-recorder
- Alarm wekkerfunctie
- Agenda-functie (+ Synchroniseer met outlook)
- Houdt taken bij
- Past perfect in je zakken
- Zeer mooie weergave van films, het scherm (vind ik persoonlijk) zeker groot genoeg om een film op te zien

Minimumprijs: 199 €
Meeneemprijs: 209 €

Het toestel kan afgehaald worden tussen Knokke & Gent, of opgestuurd worden met de post.

Foto's:

http://mystery.dommel.be/ZV1.jpg
http://mystery.dommel.be/ZV2.jpg
http://mystery.dommel.be/ZV3.jpg
http://mystery.dommel.be/ZV4.jpg
http://mystery.dommel.be/creative1.jpg
http://mystery.dommel.be/creative2.jpg
http://mystery.dommel.be/creative3.jpg
http://mystery.dommel.be/creative4.JPG

Chaoske

Legacy Member
upje, cmon guys, dit is echt geen geld voor zo'n multimediaplayer!

dr.salt

Legacy Member
dat istem juist, ge zit kij dicht bij de nieuwprijs, dat is het risico gewoon nie waard snapte

Chaoske

Legacy Member
Risico? Met 1,5 jr garantie en een 99,9% nieuw toestel die je eerst mag testen vooraleer je hem koopt (in levende lijve afspreken dus :) )

Smijt maar een (aanvaardbaar) bod dan.

Hou wel rekening met:

- Nieuwprijs = 270 Euro
- slechts 10-tal keer gebruikt = net alsof je hem nieuw gaat kopen, je krijgt zelfs alles in originele verpakking = 99,9% nieuwe batterij, nieuw toestel,...
- absoluut, maar dan ook absoluut geen gebruikssporen
- De opvolger is een -grote- trap hoger (> 320 &#8364;) en soortgelijke toestellen voor < 250&#8364; vind je IMHO niet (algemene kennis, kheb niet alle multimediaplayers met een groot scherm zitten opzoeken ;) )
Dus 200 &#8364; voor zo'n nieuw toestel vind ik persoonlijk niet veel geld..

dahousecatfelix

Legacy Member
meeneemprijs geboden indien we kunnen afspreken in gent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan