Archief - [TK]LG KS360 aqua blue *NIEUW*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sonaryr

Legacy Member
Wegens het niet overeenkomen van de verkoop staat deze terug ter beschikking:

wegens miskoop stel ik bij deze een LG KS360 aqua blue te koop, hij is welgeteld 5 minuten gebruikt om te testen.
als je wil weten hoe deze er uit ziet klik hier
Hij schuift open langs de zijkant om zo een volledig azerty klavier tevoorschijn te toveren
Hij komt ook volledig met een factuur van Mobistar Center
Aankoop datum: 22/09/2009
Nieuw Prijs: €119
meeneem prijs: €50 excl.
minimum prijs: €30 excl.
Wegens vraag is de afsluittijd verlengd tot 19.00h op 08/10/09
prijzen staan enorm laag omdat ik er van af moet en toch een minimum van €30 omdat ik hem anders gewoon kan inleveren bij het kopen van een nieuwe GSM

Happy bidding :D

ps: Staat op ok Tones

Sonaryr

Legacy Member
genoteerd, en aangezien de minimum nu bereikt is sluit ik binnen 15 uur af :)

vanic

Legacy Member
Sonaryr zei:
(Dus om 09.50 op 07/10/2009)

ligt dat nu aan mij of zijn we eigenlijk vandaag 7 /10
trouwens wil je dit tot morgenavond laten open staan...( tot na 17H)
er zijn nu eenmaal mensen die ook werken

Sonaryr

Legacy Member
ja het moet dus 8 zijn, mistypt. Ok op vraag van Vanic verlengd tot 19.00h

@DaCrashOveride: komt niet in Antwerpen nee, maar wil het gerust opsturen, geld je bod dan nog of niet?

Sonaryr

Legacy Member
hoogste bod is dus momenteel nog steeds 30 excl (Bump btw)

st3eZz

Legacy Member
35€ excl. verzending (verzendingskosten zijn voor mij ;) )

vanic

Legacy Member
st3eZz zei:
------------------

EDIT: Trek bod in ;)

st3eZz zei:
35€ excl. verzending (verzendingskosten zijn voor mij ;) )


wat is hier eigenlijk weer allemaal de bedoeling van ???

eerst een bod van 33 euro op Tones... dan hier 1 van 35 ( dus boven jou eigen bod op Tones )
en dan ook weer een bod boven dat van mij en dan intrekken ...

en dan ook nog eens verzendkosten zijn voor mij tss haakjes ... lijkt me niet meer dan logisch dat deze voor jou zijn als je excl. verzending biedt

Sonaryr

Legacy Member
ok eindtijd bereikt
vanic wint, check PM voor verdere details

st3eZz

Legacy Member
vanic zei:
wat is hier eigenlijk weer allemaal de bedoeling van ???

eerst een bod van 33 euro op Tones... dan hier 1 van 35 ( dus boven jou eigen bod op Tones )
en dan ook weer een bod boven dat van mij en dan intrekken ...

en dan ook nog eens verzendkosten zijn voor mij tss haakjes ... lijkt me niet meer dan logisch dat deze voor jou zijn als je excl. verzending biedt

LoL als jij hoger bied, mag ik mijn bod intrekken. Dit was toch nog niet genoteerd. :)


Greetz

vanic

Legacy Member
st3eZz zei:
als jij hoger bied, mag ik mijn bod intrekken. Dit was toch nog niet genoteerd. :)


jij was de laatste bieder ( dus hoe kan ik dan hoger bieden??)
en als een bod niet genoteerd is mag je dit intrekken :confused:

gelukkig had ik nog geen andere gekocht
ik trek nl. geen bod in ( mag ook niet volgens de regels
net zo min als winkel verkoop toegelaten is op 9 lives ;) )

nu is op een volwassen manier opgelost door de verkoper ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan