AccuCore
Legacy Member
hallo!
ben ff dom geweest en heb voor ons mama een cd van jo vally gekocht! nu blijkt ze deze al te hebben(damned....) en heb nu het ticketje ook nimeer(mja... wie denkt daaraan?
) en mja.... echt dom he.... en nu om men sponsering van de nieuwste cd(die ze nog niet heeft) zet ik deze dus te koop! of te ruil tegen de nieuwste cd van jo vally(iemand die dezelfde fout gemaakt heeft als ik? hehehhehe mits opleg natuurlijk van mijn kant!)
beginnen bieden exclusief verzending: 5euro
meeneemprijs: 10euro!
ben ff dom geweest en heb voor ons mama een cd van jo vally gekocht! nu blijkt ze deze al te hebben(damned....) en heb nu het ticketje ook nimeer(mja... wie denkt daaraan?
) en mja.... echt dom he.... en nu om men sponsering van de nieuwste cd(die ze nog niet heeft) zet ik deze dus te koop! of te ruil tegen de nieuwste cd van jo vally(iemand die dezelfde fout gemaakt heeft als ik? hehehhehe mits opleg natuurlijk van mijn kant!)beginnen bieden exclusief verzending: 5euro
meeneemprijs: 10euro!