Archief - [tk][gsm] Nokia e65 + GPS + veel extra's! - deftige/zakelijke gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dA_wiZZ

Legacy Member
Te koop: Nokia e65 in uitstekende staat. Beste GSM die ik ooit gehad heb, ik was het beu om 'onstabiele' gsm's te hebben met prullekes op enzovoort dus toen heb ik deze 'zakelijk' GSM gekocht. Waarom zakelijk? Gsm crasht/hangt echt nooit en is zeer snel om te gebruiken. Het is ook een stevig model, geen rommel plastiek enzo. Tis ook meer zakelijk omdat maar een simpele 2MP camera inzit bijvoorbeeld. Er zit de laatste versie van Symbian op, en zaken zoals Office viewer, PDF viewer etc. Wifi & bluetooth werken ook geweldig en de levensduur van de batterij is echt lang. Makkelijk een week met normaal gebruik.

Foto's: http://www.unwiredview.com/wp-content/uploads/2007/01/nokia-e65-phone-eseries.jpg
http://www.allaboutsymbian.com/images/features/3GSM/E65/pics/DSC04213.JPG

Pakket:
- Nokia e65
- Datakabel
- Oplader
- Oortjes
- Batterij
Nieuwprijs: 349€ bij ThePhoneHouse

EXTRA'S:
- Extra batterij (nog nooit gebruikt) (20€)
- Clear crystal case (12€)
- Nokia LD-3W Bluetooth GPS Module (99€)
- Nokia HH-12 Easy Mount Holder + CR-39 Cradle (carkit met zuignap) (60€)

Getest met TomTom Europe en werkt perfect. De GPS module komt ook met oplaadmogelijkheid voor in de auto, de GPS module en de e65 zelf werken met dezelfde soort batterij. Je kan dus ook de e65 gewoon opladen in de auto of de GPS module als batterij oplader gebruiken, zodat je altijd een 'verse' batterij in de auto hebt liggen.

Alle komt in de originele verpakking met boekskes enal erbij.

Ik tel hier een nieuwprijs van alles van 540€. Tis misschien niet goedkoop, maar als gebruiksgemak / stabiliteit / stevigheid & degelijkheid belangrijker zijn dan een paar euro's is deze gsm iets voor u.

Doe maar een goed bod. Als het mij niet aanstaat verkoop ik hem niet.

Meeneemprijs... 450€ en dan krijg je er een 1GB memory kaartje nog gratis bij.

dA_wiZZ

Legacy Member
Eventueel kan ik hem alleen ook wegdoen. Welliswaar met de extra accesoires, maar zonder de Bluetooth GPS & Carholder. Hij is nu een 4-5 maand oud, en standaard is dat 2 jaar garantie.

Reden van verkoop is, gsm van/voor werk.

DreamWearl

Legacy Member
tomtom erbij? welke kaarten?

edit:
kan je eens samenzetten wat je dan appart zou willen verkopen?
en wat er dan nog overblijft, en je daarvoor zo willen appart?

Tae

Legacy Member
Goeie GSm heb zelf zo ene !

Verkoop je die Crystal clear case toevallig apart ?

dA_wiZZ

Legacy Member
DreamWearl zei:
tomtom erbij? welke kaarten?

edit:
kan je eens samenzetten wat je dan appart zou willen verkopen?
en wat er dan nog overblijft, en je daarvoor zo willen appart?

Van officiele licenties voor TomTom heb ik niets, dus dat verkoop ik ook niet. op zich... Maar het werkt dus perfect met welke kaarten je ook wilt...

Wel als het echt nodig is wil ik wel de gsm + alle accesoires 1 pakketje van maken en de bluetooth ontvanger en cradle ook 1 pakketje. De prijzen lijken duidelijk voor de rest denk ik neen?

Icanus zei:
ruilen tegen N80?

No thanks, heb een gsm nu :)

Tae zei:
Goeie GSm heb zelf zo ene !

Verkoop je die Crystal clear case toevallig apart ?

Ja tis een goei GSMeke, maar net iets teveel waard om hier in mijn schuif te laten stof pakken, daarmee verkoop...

Liefst niet, maar moest de uiteindelijk koper het niet willen hebben zal ik u iets laten weten.

Tae

Legacy Member
Idd je moet natuurlijk wel gebruik maken van die functies dat het bezit, zoals TomTom werkt bij mij perfect en zo zal ik nooit meer verloren rijden :)

Laat maar iets weten moest je die Crystal clear case niet verkocht geraken.

dA_wiZZ

Legacy Member
Idd, TomTom werkt perfect, echt handig om altijd ne GPS mee te hebben eigenlijk, heb het zelfs gebruikt toen ik aant wandelen was en iets moest zoeken ook.

Ok, ik laat nog iets weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan