Darius Craven
Legacy Member
Gisteren ben ik de Blu-Ray gaan halen van Wolverine, nu zat hier blijkbaar ook de DVD versie bij. Gezien ik het nut niet zie van 2 dezelfde films wil ik deze dan ook verkopen. Het zit in een kartonnen sleeve met dezelfde voor en achterkant print van een gewone DVD. NL ondertiteling.
Dus:
X-Men Origins: Wolverine - 5 €
Dit is de prijs incl. verzending. Als dit niet apart mag verkocht worden smijt je de thread maar dicht, maar ik zie er geen graten in
Dus:
X-Men Origins: Wolverine - 5 €
Dit is de prijs incl. verzending. Als dit niet apart mag verkocht worden smijt je de thread maar dicht, maar ik zie er geen graten in
