Archief - [TK]Blu-ray films nieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hitm@n

Legacy Member
Ik verkoop 10 blu-ray films allemaal nl(geen import).Deze kan je op een blu-ray speler of ps3 afspelen.
Ik heb ze maar 1 maal bekeken en dus in nieuw staat.
De nieuwprijs van een film is tussen de 28 en 33 euro het stuk.

Black Hawk Down
The Gaurdian
The Departed
All King's Men
Talladega Nights
Baas in eigen bos
Pirates of the Caribbean: Dead men's chest
The prestige
Flags of our fathers
The prusuit of happyness

per films wil ik minimum 20 euro en meeneem is 25 euro

het volledige pakket minimum 200 euro meeneem 250 euro

Ik ben van leuven en je kan ze daar komen ophalen of versturen kan ook.

bieden maar

Roeben

Legacy Member
offtopic en free up maar waarom doe je deze weg? Genoeg van blu-ray of wil je gewoon andere kpoen?

Hitm@n

Legacy Member
ik heb ze gezien en koop er me andere,maar ik ga nog wat wachten want heb mijn playstation juiist verkocht en wacht op een blu-ray speler

Tae

Legacy Member
Kosten die Blu-ray films niet nieuw al 25€ of is dat dan incl. opsturen ???

dragonflo

Legacy Member
op wat voor tv bekijkt gij dat lcd/plasma/dikke kloef

Hitm@n

Legacy Member
op een plazma panasonic super mooie beeld en geluid..
neen kosten tussen de 28 en de 33 euro.. en dat is incl verzending

ivivke

Legacy Member
Hoi,

Weet wel dat sommige reeds voor 25eur incl. verzending ( gratis via kiala ) nieuw worden aangeboden bij mediadis .... ( zonder afbreuk te doen aan je betaalde prijs hé ...)

Mvg. Ive en Annemie ;)
Ps.: wanneer sluit je af ....

SLAB

Legacy Member
weet iemand of die 'pirates of caribbean' ook op US blu-ray kan afgespeeld worden. ik weet dat veel titels nog steeds regio-vrij zijn (zoals Casino Royale)

ivivke

Legacy Member
Hoi,

Rond die zone is er veel te doen, maar er zijn sites die alles trachten bij te houden. Wel is er enige voorzichtigheid geboden omdat de zone tegenwoordig niet meer vermeld staat op de blue ray hoes. En dan is US zone A en europa zone B.
Qua films staan 'baas in eigen bos' en die 'pirates' me wel aan en als je wil neem ik beide incl verzending ( 2.5 euro per briefpost ) samen voor een 40 over. Wel onder voorwaarde dat deze snel kan afgehandeld worden. :sleep:
Zo spaar ik een 15 euro uit en jij bent er vanaf ....
mvg. en no regrets mocht je niet willen ingaan op dit voorstel hoor, even goede vrienden. Ive en Annemie :applause:
link : http://www.axl.nu/bluray/bluray.lindsite.dk.htm

Hitm@n

Legacy Member
ivivke zei:
Hoi,

Rond die zone is er veel te doen, maar er zijn sites die alles trachten bij te houden. Wel is er enige voorzichtigheid geboden omdat de zone tegenwoordig niet meer vermeld staat op de blue ray hoes. En dan is US zone A en europa zone B.
Qua films staan 'baas in eigen bos' en die 'pirates' me wel aan en als je wil neem ik beide incl verzending ( 2.5 euro per briefpost ) samen voor een 40 over. Wel onder voorwaarde dat deze snel kan afgehandeld worden. :sleep:
Zo spaar ik een 15 euro uit en jij bent er vanaf ....
mvg. en no regrets mocht je niet willen ingaan op dit voorstel hoor, even goede vrienden. Ive en Annemie :applause:
link : http://www.axl.nu/bluray/bluray.lindsite.dk.htm

ok verkocht...pm sent
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan