kev001
Legacy Member
http://www.mobilewhack.com/images/nokia_6300_cell_phone_fcc.jpg
zoiets dus maar wel zonder de gsm hé! Ik doe het weg wegens niet gebruiken. Slechts 1 dag gebruikt. Nieuwprijs: 10€
prijs: 7,5€, bieden mag, ik behou me het recht te negeren indien te laag
zoiets dus maar wel zonder de gsm hé! Ik doe het weg wegens niet gebruiken. Slechts 1 dag gebruikt. Nieuwprijs: 10€
prijs: 7,5€, bieden mag, ik behou me het recht te negeren indien te laag