Archief - [TK] Zalman RS6F 5.1Surround Usb headphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rechtervoet

Legacy Member
Hallo,


Ik zet mn gloednieuwe Headphone van zalman tekoop... Reden? : USB !
Ik dacht dat het met een gwn 3.5mm jack was dus kan het niet gebruiken:angry:.
De originele verpakking heb ik niet meer maar wel nog de factuur ervan( aankoopdatum:18/01/08)



PIC: Alles wat je op de foto ziet, is in het pakket inbegrepen. <--- Clickable---> inside view

De nieuwprijs was &#8364;57.90 maar aangezien de nieuwstaat, wil ik er ook niet teveel verlies op maken dus zet ik de meeneemprijs op &#8364;50excl.

Opsturen kan ! maar liefst aangetekendt, via kilopost kan ook maar wel op risico van de koper.

Fotos kunnen op aanvraag online gezet worden

t038682

Legacy Member
Toevallig geen zin in ruil met 7900GS + lichte opleg van uw kant?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Daar zit geen micro op zeker? :P

Waarom kan je die niet gebruiken omdat het usb is?
Op gewone pc is dat dus bruikbaar als koptelefoon ... maar hoe gebeurd dat dan met uw boksen die aangesloten zijn? worden die automatisch gemute of niet :P

t038682

Legacy Member
Heb je ook 5.1 soundcard nodig? Ik vermoed van wel é?

Maar die USB moet toch niet op die soundcard zitte é? (klinkt heel dom hetgeen ik hier zeg :) maar vraag het toch maar :))

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Aangezien het via usb is veronderstel ik wel dat het software-matig omgezet wordt naar 5.1 en via usb pakketten doorverzonden wordt naar die usb hoofdtelefoon

dus een 5.1 geluidskaart lijkt me niet nodig :)
Maar mss idd beetje uitleg van de verkoper? :p

+ uw prijs lijkt me wel sterk overdreven veel
hij kost 48&#8364; nieuw & daar krijg je een microfoon bij (onderaan op de site)

http://www.allwebsales.be/pc_parts.php?category=Sound

en ook hier maar 44&#8364;:
http://www.digicamm.be/index2.php?categorie=15

rechtervoet

Legacy Member
Alle, kwil gerust mn meeneemprijs droppen naar &#8364;40 maar ik heb wel 57.90 voor betaald bij Jaha.
je hebt inderdaad geen 5.1 soundcard nodig, gwn inpluggen en de programma installeren. Je heb ook een functie waarmee je virtueel via 7.1 kanalen kan luisteren. Je kan ook het volume van elke individuele box in de headset aanpassen
Daar zit geen micro op zeker? :P
neen, geen mic
Waarom kan je die niet gebruiken omdat het usb is?
Op gewone pc is dat dus bruikbaar als koptelefoon ... maar hoe gebeurd dat dan met uw boksen die aangesloten zijn? worden die automatisch gemute of niet :P
omdat al mn usb poorten reeds bezet zijn. die vanvoor zijn kapot en die vanachter zijn al bezet door mn keyboard, muis en printer. Uw boxen worden automatisch gemute, je moet niets uitzetten ofzo

t038682

Legacy Member
Heb mss interesse, maar 40 incl vintek veel te veel... Wil er mss nog 25 incl voor geven...

butcher

Legacy Member
ik wil mss wel ruilen voor de versie met de gewone fiches.
die heb ik hier liggen en is nog geen jaar oud.
als je dat een goede ruil lijkt

rechtervoet

Legacy Member
t038682 zei:
Heb mss interesse, maar 40 incl vintek veel te veel... Wil er mss nog 25 incl voor geven...
Dan hoeft het niet voor mij.
ik wil mss wel ruilen voor de versie met de gewone fiches.
die heb ik hier liggen en is nog geen jaar oud.
als je dat een goede ruil lijkt
Dat zie ik nog zitten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan