Osorkon!
Legacy Member
Ik verkoop men versterker met bijhorende speakers.
Speakers zelf zijn van L&S Electronics eens gekocht in den Aldi
maar geven nog mooi geluid.
Receiver is een Yamaha RX-396RDS
Voor product informatie zie:
YAMAHA RX-396RDS RX-396RDS
Heb ook nog een cd speler van Yamaha staan: CDX-393MK
Doe een redelijk bod en ze zijn voor jou
Liefst afhalen, leveren kan regio Oudenaarde - Ronse - Brakel.
Speakers zelf zijn van L&S Electronics eens gekocht in den Aldi
maar geven nog mooi geluid.Receiver is een Yamaha RX-396RDS
Voor product informatie zie:
YAMAHA RX-396RDS RX-396RDS
Heb ook nog een cd speler van Yamaha staan: CDX-393MK
Doe een redelijk bod en ze zijn voor jou

Liefst afhalen, leveren kan regio Oudenaarde - Ronse - Brakel.