REDNIK
Legacy Member
Zo goed als nieuwe WESC Millencolin Bongo hoofdtelefoon, hooguit twee keer gebruikt. ligt hier atm maar voor niets omdat ik hem niet nodig heb. Goeie geluidskwaliteit naar mijn mening wel.
Ben op de meeste webshops gaan kijken en daar gaat ie nog voor tussen de 80 en 90.
Minimumprijs: 60euro
foto's : Index of /WESC
Ben op de meeste webshops gaan kijken en daar gaat ie nog voor tussen de 80 en 90.
Minimumprijs: 60euro
foto's : Index of /WESC