Davyke
Legacy Member
Ik heb hier een lot Philips CD-I spelers staan met nog verschillende interactieve schijfjes erbij. Kan vandaag nog perfect gebruikt worden als cd-speler om muziek te draaien. Enkel verkoop en enkel afhaal te Vorselaar of Herentals! Ze hebben eventjes in klaslokalen op een school gestaan. Ze staan al bijna 10 jaar in onze opslagruimte.
Ter info:
CD-i (Compact Disc Interactive) was een multimediasysteem van Philips wat uitgebracht werd in 1991. Het werd aangesloten op een tv. Naast de speciale Cd-i's konden ook audio-cd's, foto-cd's en, in combinatie met een videocartridge, video-cd's (VCD) worden afgespeeld.
Het bieden begint vanaf €1! Ik sluit donderdagavond 23u af en het winnende bod moet dan vrijdag gedurende de dag alles komen halen. Onze school (te Vorselaar) is tijdens de kerstvakantie gesloten.
Ter info:
CD-i (Compact Disc Interactive) was een multimediasysteem van Philips wat uitgebracht werd in 1991. Het werd aangesloten op een tv. Naast de speciale Cd-i's konden ook audio-cd's, foto-cd's en, in combinatie met een videocartridge, video-cd's (VCD) worden afgespeeld.
Het bieden begint vanaf €1! Ik sluit donderdagavond 23u af en het winnende bod moet dan vrijdag gedurende de dag alles komen halen. Onze school (te Vorselaar) is tijdens de kerstvakantie gesloten.