Mythos
Legacy Member
Eens een 2de keer proberen,
Dit is een iets oudere TV, maar werkt nog perfect.
Idiaal als KOT tv of voor in een gemeenschapshuis.
Uiteraard is de staat van dit toestel ni perfect, aan de voorkant ontbreekt het Infrarood plaatje dat de handmatige bedienings knopjes verbergt en op de afstand bedienig staat wat zware krassen aan de voor kant.
Uiteraard wegens het feit dat dit toestel toch wel zwaar is, is afhaling alleen mogenlijk te Bertem/Leuven.
Dus samengevat:
- 54 CM CRT
- Afstandbediening
- Kleur Zwart
We willen het ding gewoon de deur uit, dus doe gewoon een bod heb geen min bod.
http://img256.imageshack.us/img256/1259/dsc00084lb8.jpg
http://img73.imageshack.us/img73/1920/dsc00089em9.jpg
http://img73.imageshack.us/img73/569/dsc00092sl6.jpg
Staat ook op 9lives en Loveno.
Dit is een iets oudere TV, maar werkt nog perfect.
Idiaal als KOT tv of voor in een gemeenschapshuis.
Uiteraard is de staat van dit toestel ni perfect, aan de voorkant ontbreekt het Infrarood plaatje dat de handmatige bedienings knopjes verbergt en op de afstand bedienig staat wat zware krassen aan de voor kant.
Uiteraard wegens het feit dat dit toestel toch wel zwaar is, is afhaling alleen mogenlijk te Bertem/Leuven.
Dus samengevat:
- 54 CM CRT
- Afstandbediening
- Kleur Zwart
We willen het ding gewoon de deur uit, dus doe gewoon een bod heb geen min bod.
http://img256.imageshack.us/img256/1259/dsc00084lb8.jpg
http://img73.imageshack.us/img73/1920/dsc00089em9.jpg
http://img73.imageshack.us/img73/569/dsc00092sl6.jpg
Staat ook op 9lives en Loveno.