Hekje#
Legacy Member
Te koop, enkele gsm's:
* SonyEricsson T630:
Enkel GSM & Oplader, geen doosje of dergelijke.
De rechterkant van de knopjes werken niet meer 100% en het stickje ook niet, redelijke trage gsm -> Mag weg voor zeer laag prijsje (zolang ik maar geen verlies maak)
* Nokia GSM (Type: 6220)
Werkt nog goed, alle knoppen werken goed, geen enkel zit vast, wel zeer veel gebruikerssporen -> enkel GSM, geen oplader, geen doosje,boekje ..
-> mag weg voor een zeer laag prijsje (zolang ik maar geen verlies maak)
*Sony Ericsson K510i:
-GSM
-lader
-doosje
-boekje
-kabeltje naar pc
-cd
-aankoopbewijs
-aangekocht op 13 / 08 / 07
- PERFECTE STAAT !
Indien er grondige interesse is wil ik foto's nemen en hier plaatsen !
Snelle afhandeling gevraagd!
Happy bidding !
cir
* SonyEricsson T630:
Enkel GSM & Oplader, geen doosje of dergelijke.
De rechterkant van de knopjes werken niet meer 100% en het stickje ook niet, redelijke trage gsm -> Mag weg voor zeer laag prijsje (zolang ik maar geen verlies maak)
* Nokia GSM (Type: 6220)
Werkt nog goed, alle knoppen werken goed, geen enkel zit vast, wel zeer veel gebruikerssporen -> enkel GSM, geen oplader, geen doosje,boekje ..
-> mag weg voor een zeer laag prijsje (zolang ik maar geen verlies maak)
*Sony Ericsson K510i:
-GSM
-lader
-doosje
-boekje
-kabeltje naar pc
-cd
-aankoopbewijs
-aangekocht op 13 / 08 / 07
- PERFECTE STAAT !
Indien er grondige interesse is wil ik foto's nemen en hier plaatsen !
Snelle afhandeling gevraagd!
Happy bidding !
cir