RuZ
Legacy Member
Ik heb hier een DVD-box van Matroesjka's die weg mag.
Supergoede reeks met een topcast, maar ik kijk maar 1x naar tv-reeksen.
De box is compleet (met de postkaarten erbij).
We hebben er slechts 1x naar gekeken en is dus in nieuwstaat.
Doe een goed bod, en de box is voor jou.
Eventueel ruilen tegen Wii-spelletje(s), wiimote(s), GBA SP of DSlite.
bol.com | Matroesjka's (4DVD), Peter Van den Begin & Mark Van Eeghem | Dvd
Supergoede reeks met een topcast, maar ik kijk maar 1x naar tv-reeksen.
De box is compleet (met de postkaarten erbij).
We hebben er slechts 1x naar gekeken en is dus in nieuwstaat.
Doe een goed bod, en de box is voor jou.
Eventueel ruilen tegen Wii-spelletje(s), wiimote(s), GBA SP of DSlite.
bol.com | Matroesjka's (4DVD), Peter Van den Begin & Mark Van Eeghem | Dvd
