Hekje#
Legacy Member
Het gaat om deze:
http://www.livegamer.nl/ProdImages/image_[52486]_s.jpg
Heb deze ongeveer 4 maanden geleden gekocht.
Maar aangezien hij hier toch maar gewoon ligt te liggen verkoop of ruil ik hem liever. Ik heb gewoon liever kleine oortjes..
Heb hem gekocht voor 15euro..
Doe maar een bod of anders ruilen tegen PS2 game/mem. card
groeten cir..
http://www.livegamer.nl/ProdImages/image_[52486]_s.jpg
Heb deze ongeveer 4 maanden geleden gekocht.
Maar aangezien hij hier toch maar gewoon ligt te liggen verkoop of ruil ik hem liever. Ik heb gewoon liever kleine oortjes..
Heb hem gekocht voor 15euro..
Doe maar een bod of anders ruilen tegen PS2 game/mem. card
groeten cir..