Archief - TK - TR DVD's (Collateral, The Negotiator...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Poet

Legacy Member
Wat ik nu nog liggen heb TK of TR van DVD's is het volgende

There is Something about mary
Legend
Underworld
The Negotiator
Collateral

Ruilen kan met DVD (geniet voorkeur), PS2 of board-card games.

Santa

Legacy Member
Collateral ruilen met Insomnia, The Grudge, of Changing lanes?

Mr Red

Legacy Member
interesse in Atlantis - There is Something about mary - Underworld( welke versie ?)




Heb te ruil :

* the bunker
* Sweet November
* Hostage
* tora tora tora
* chucky’s bide
* Don’t Say A word
* Dark Tales of Japan
* The Deer Hunter
* Summer Of Fear
* The Grudge
* Art Of The Devil (dvdr)
* Art Of The Devil 2 (dvdr)
* Lost seizoen 1 (dvdr)

* Tomb Raider : Angel Of darkness (ps2)

psx:
* GTA 2
* Collin Mcrae rally 2
* Medal Of Honor
* Little Big Aventure
* Tekken 1
* Driver 2

xbox:
Rainbow Six 3
Rainbow Six 3 : black arrow


Zo... mss zit er iets tussen :)

The_Poet

Legacy Member
@Santa- Collateral wil ik wel ruilen, maar een ruil tegen Insomnia en The Grudge zie je niet zitten zeker ?

@Mr Red- Smth aout mary is geruild voor The Bunker met iemand anders al.
Underworld is de Supremacy Edition (dure versie in DigiPac met 2 DVD's)
PS2-games spreken me wel aan ook, maar Lara niet :p
Enkel ToraToraTora spreekt me aan.

Tranceaddict

Legacy Member
interesse in ruil met één of meerdere van volgende dvd's?
-De Indringer (kartonnen verpakking)
-Guitly Conscience
-Radio West (Sealed)
-Jaws
-Kids
-For The Moment
-Desperately Seeking Susan

Santa

Legacy Member
The_Poet zei:
@Santa- Collateral wil ik wel ruilen, maar een ruil tegen Insomnia en The Grudge zie je niet zitten zeker ?

Bwa desnoods misschien wel, maar wat is het verschil in verzendkost tussen 1 en 2 dvds?

The_Poet

Legacy Member
euh sla me dood, maar kzou het niet weten, nen kleinen euro zeker ?
Tranceaddict weet dat wel denkik. Die heeft de vorige keer 2 DVD's met me geruild dachtik.

@Tranceaddict, voor welke film ?

Mr Red

Legacy Member
The_Poet zei:
@Mr Red- Smth aout mary is geruild voor The Bunker met iemand anders al.
Underworld is de Supremacy Edition (dure versie in DigiPac met 2 DVD's)
PS2-games spreken me wel aan ook, maar Lara niet :p
Enkel ToraToraTora spreekt me aan.


ToraToraTora <-> Underworld dan ?

The_Poet

Legacy Member
Underworld tegen
Tora(*3) en Hostage OF Tora(*3) en toch dien Lara Craft dinges. (Mn lief blijkbaar wel zot van)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan